چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی شاهد تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره ادبی شاهد كه پیش از این تا 20 فروردین سال1393 اعلام شده بود، تا 27 فروردین امسال به مدت یك هفته تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، این جشنواره با همكاری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و كانون همبستگی فرزندان شاهد در بخش‌های شعر، داستان كوتاه و بلند، خاطره و قطعه ادبی با موضوع همسران شهیدان برگزار خواهد شد. همه هنرمندان شاهد و غیر شاهد، بدون محدودیت سنی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

نویسندگان و هنرمندان علاقه‌مند در هر بخش می‌توانند 6 اثر را ارایه كنند و هر اثر باید به صورت جداگانه در قالب فایل word و با اندازه قلم 14 و نوع قلم B Mitra بر روی لوح فشرده و همراه نسخه چاپی به دبیرخانه ارسال شود.

برای تسهیل در امر داوری، شاعران و نویسندگانی كه چندین اثر دارند باید هر اثر خود را در صفحه‌های جدا از هم چاپ و در سه نسخه ارسال كنند.

همچنین، صفحات متون باید بدون ذكر نام و مشخصات صاحب اثر ارسال شود. درج كد رهگیری و بخش روی صفحات آثار الزامی است. ثبت نام و دریافت كد رهگیری تنها از طریق سایت www.artfest.ir ممکن خواهد بود.

در تعریف مقررات شركت در این جشنواره آمده است: دبیرخانه جشنواره در صورت صلاحدید آثار منتخب را با نام صاحب اثر چاپ خواهد كرد و با نظر داوران تنها یك اثر از هر هنرمند به عنوان اثر برتر معرفی خواهد شد.

پس از برگزاری جشنواره، آثار ارسالی به شركت‌كنندگان برگشت داده نمی‌شود. حضور برگزیدگان در مراسم پایانی جشنواره الزامی است و شركت نکردن به معنای انصراف از جشنواره تلقی می‌شود.

جوایز در نظر گرفته شده در هر بخش برای نفر اول سه سكه بهار آزادی، نفر دوم دو سكه بهار آزادی و نفر سوم یک سكه بهار آزادی و برای نفر تقدیری در هر بخش، كمك هزینه سفر به عتبات عالیات در نظر گرفته شده است كه طی مراسمی در اواخر اردیبهشت 93 به آن‌ها هدیه خواهد شد.

هدف از برگزاری جشنواره «شاهد» ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، كشف، شناسایی و معرفی استعدادهای ادبی و پرداختن به مضمون شهادت از طریق خلق آثار ادبی عنوان شده است.

بر اساس فراخوان این جشنواره، علاقه‌مندان می‌توانند در تمام بخش‌های اعلام شده شركت كنند و پس از نام‌نویسی اینترنتی در سایت www.artfest.ir و دریافت شماره رهگیری، آثار خود را به دبیرخانه مركزی جشنواره‌های حوزه هنری به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه همكف، دبیرخانه مركزی جشنواره‌ها ارسال كنند._

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها