سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
14 عنوان کتاب کودک در نمایشگاه بلونیا رونمایی می‌شود

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران از 14 عنوان کتاب کودک چاپ اول در حوزه ادبیات کهن ایران در نمایشگاه بلونیا رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، این 14 عنوان کتاب کودک به‌عنوان چاپ اول، باز آفرینی داستان‌های کهن ایرانی به سبک متفاوت از نویسندگان مطرح کشور در حوزه ادبیات کودک است و به زبان‌های انگلیسی و برخی نیز به زبان‌های فرانسه، عربی و ایتالیایی ترجمه و توسط نشر تکا(وابسته به موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران) تولید و چاپ شده است.

چاپ کتاب‌های فوق در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترجمه معکوس آثار فاخر ایرانی به زبان‌های دیگر صورت گرفته است. همچنین مذاکرات مقدماتی با برخی از ناشران شرکت کننده در این نمایشگاه برای مبادله رایت این کتاب‌ها انجام شده است.

از جمله برنامه‌های دیگر حضور موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، معرفی 400 عنوان کتاب از 40 ناشر کشور برای فروش رایت کتاب است.

پنجاه و یکمین نمایشگاه کتاب کودک بلونیا از 4 تا 7 فروردین ماه سال آینده در بلونیای ایتالیا برگزار می‌شود و موسسه نمایشگاه‌های فرهگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در یک غرفه 16 متری حضور خواهد داشت./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها