سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶
برگزاری نشست «هم‌اندیشی نقش زنان در علم و علم برای زنان»

اکرم قدیمی، از برگزاری نشست «هم‌اندیشی نقش زنان در علم و عمل برای زنان» با حضور زنان دانشگاهی و غیر دانشگاهی خبر داد.

دکتر اکرم قدیمی،‌ رییس انجمن ترویج علم ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره برگزاری نخستین جلسه از سلسله نشست‌های «هم‌اندیشی نقش زنان در علم و علم برای زنان» اظهار کرد: بعد از تشکیل کار گروه زن و علم در انجمن ترویج علم، نخستین جلسه این کار گروه با عنوان «هم‌اندیشی نقش زنان در علم و علم برای زنان» فردا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست افزود: دو هدف اصلی از برگزاری این نشست‌، ابتدا‌ شناسایی جایگاه زنان فعال در عرصه علم و برقراری ارتباط بین زنان دانشگاهی و غیر دانشگاهی است. به عبارتی دیگر به دنبال پاسخ به این پرسش هستیم که زنان فعال در حوزه علم چطور از دانش خود به نفع جامعه و خانواده بهره‌ می‌برند. در این نشست همچنین،‌ میزگرد‌هایی با حضور زنان دانشگاهی، غیر دانشگاهی و هنرمندانی مانند پوران درخشنده برگزار می‌شود.

قدیمی ادامه داد: در این نشست دکتر زهرا جواهریان، مدیر کل دفتر توسعه پایدار و اقتصاد محیط زیست به نمایندگی از دکتر معصومه ابتکار، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست، مرتضی براری، دبير کميسيون انجمن‌های علمی و چند تن از شخصیت‌های دانشگاهی حضور خواهند داشت.

نشست «هم‌اندیشی نقش زنان در علم و علم برای زنان» ساعت 14 تا 18 فردا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزاری می‌شود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها