چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴
اهدای دومین دوره نشان عالی روابط عمومی به نویسنده فعال

عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی از برگزاری دومین دوره مراسم اعطای نشان عالی روابط عمومی همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به نویسنده فعال این حوزه خبر داد.

مهدی باقریان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این نشان از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی به مدیران برتر روابط عمومی کشور اعطا می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین شاخصه‌ها و اولویت‌های تعیین شده برای دریافت نشان عالی روابط عمومی، افزود: حداقل 10 سال سابقه مدیریت در روابط عمومی، تولیدات علمی از قبیل کتاب، مقاله، نشریه و افتخارات علمی و حرفه‌ای در عرصه روابط عمومی و ارتباطات، مدرک تحصیلی مرتبط با روابط عمومی و ارتباطات و تلاش برای ایجاد و پیاده‌سازی بسترهای حرفه‌ای لازم است.

باقریان همچنین حضور فعال در مجامع علمی و آموزشی روابط عمومی که توسط شورای سیاستگذاری این نشان برجسته تعیین شده است را دیگر عامل اثرگذار بر این نشان معرفی کرد و گفت: این نشان با هدف شناسایی و معرفی مدیران فعال مدیریتی در کشور، انتقال تجارب و یافته‌های مدیریتی در عرصه روابط عمومی و ارایه الگوهای موفق مدیریتی روابط عمومی در کشور پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، ایجاد رقابت سالم و سازنده بین مدیران روابط عمومی و تقدیر و تجلیل از مدیران فعال در عرصه روابط عمومی را می‌توان دیگر اهداف این برنامه معرفی کرد.

باقریان تاکید کرد: مدیران فعال روابط عمومی می‌توانند آثار و مستندات خود شامل، کتاب، مقاله و... را تا آخر اسفندماه امسال به دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز ملی روابط عمومی به نشانی تهران، بزرگراه همت مسیر غرب به شرق، بعد از برج میلاد و پل شیخ‌بهایی، تقاطع شیراز جنوبی و همت، شماره چهار، طبقه دوم، واحد 4 ارسال کنند.

روز جهانی ستاد بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی و مراسم ویژه اعطای نشان اردیبهشت ماه سال 1393 برگزار می‌شود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها