شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
«و هنوز رمضان» در کتابفروشی‌هاست

مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، جدیدترین کتاب خود با عنوان «و هنوز رمضان» تألیف سرتیپ2 ستاد «نبی حبیبی» را روانه بازار نشر کرده است

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) این کتاب به جریان عملیات رمضان در جنگ تحمیلی می‌پردازد. تاریخ شروع این عملیات 4 تیرماه 1361و مصادف با ماه مبارک رمضان بود و در منطقه شرق اروند رود اتفاق می‌افتاد. این عملیات نخستین پیشروی گسترده رزمندگان اسلام به خاک عراق بود و آخرین مرحله آن هم 8 مرداد اجراشد که شرح آن در «و هنوز رمضان» منتشر شده است.

این عملیات با پیشروی چندکیلومتری رزمندگان اسلام در خاک عراق و اسارت 417 نفر از اعضای ارتش و حزب بعث عراق 25 مرداد1361 به پایان رسید.

انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی کتاب «و هنوز رمضان» نوشته نبی حبیبی را در شمارگان 2 هزار نسخه، 813 صفحه و با بهای 28 هزار و 500 تومان منتشر کرده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به فروشگاه انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی واقع در خیابان انقلاب، خیابان ۱۲فروردین، بعد از خیابان شهدای ژاندارمری، نبش مجتمع ناشران مراجعه کنند یا با شماره‌های ۶۶۹۵۳۶۰۷ و ۶۶۹۶۱۵۳۶ تماس بگیرند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها