یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
کتابخانه‌های سیار راهیان نور رونق می‌گیرند

حفظ آثار همدان و بسیچ دانشجویی انصار‌الحسین(ع) همدان تعهد‌نامه‌ای را امضا کرند که بر مبنای آن کتابخانه‌های سیار در اتوبوس‌های راهیان نور و شرکت در مسابقات داستان کوتاه ازسوی شرکت کنندگان در این کاروان‌ها رونق می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مدیر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از امضای تفاهم‌نامه همکاری میان این اداره کل و بسیج دانشجویی سپاه انصار‌الحسین(ع) خبر داد.

محمد‌جواد زمردیان با بیان این‌که تفاهم‌نامه یاد شده با هدف ارتقای محتوای اقدامات فرهنگی و مکتوب صورت گرفت، افزود: با توجه به برپایی اردو‌های راهیان نور و اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دو طرف مواردی را در این راستا امضا کردند.

به گفته زمردیان بر مبنای این تعهد‌نامه بسیج دانشجویی انصار‌الحسین(ع) متعهد شد که به تشویق و ترغیب زائران در جشنواره‌های داستان کوتاه طراحی پوستر راهیان نور بپردازد و در امر اطلاع‌رسانی در این زمینه و مدیریت کتابخانه‌های سیار اتوبوس‌های راهیان نور با هدف بهره‌گیری حد‌اکثری از این کتابخانه‌ها بکوشد.

وی ادامه داد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان نیز در مقابل ملزم به ارایه 50 مجموعه 16 عنوانی از کتاب‌های دفاع مقدس با هدف تاسیس کتابخانه‌های سیار در اتوبوس‌های راهیان نور شد.

به گفته زمردیان، اداره کل حفظ آثار استان همدان همچنین برای تهیه و در اختیار قرار دادن لوازم ترویج فرهنگ دفاع مقدس از جمله پوستر‌ها و مستند‌های گوناگون نیز توافق‌هایی را امضا کرد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها