یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
استقبال غیر قابل انتظار از جشنواره شهر کتاب تبریز

مدیرمسوول شهر کتاب تبریز در استان آذربایجان شرقی استقبال از جشنواره فروش کتاب‌های این واحد فرهنگی را غیر قابل انتظار توصیف کرد.

مهدی مقالیان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: در این جشنواره چهار هزار و 840 عنوان کتاب، یک هزار و 900 عنوان نرم‌افزار، 600 بازی رایانه‌ای و انواع نوشت‌افزارها و وسایل کمک آموزشی با 30 درصد تخفیف عرضه می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که تاکنون نرم‌افزارها و سپس کتاب‌ها با بیشترین استقبال اهالی تبریز روبه‌رو شده‌اند، ادامه داد: در این جشنواره کتاب‌هایی با موضوعات مذهبی، دینی، عمومی، داستانی و رمان با اقبال خوبی روبه‌رو شدند. همچنین کتاب «آیة الکرسی، کلید درهای بسته» پرفروش‌ترین کتاب این واحد فرهنگی بوده است.

مدیرمسوول شهر کتاب تبریز با بیان این‌که این موسسه نخستین مرکز استان آذربایجان شرقی است که مجوز نشر کتاب و آثار دیجیتالی را دارد و می‌کوشد تا نشر دیجیتال را در این شهر توسعه دهد، اظهار کرد: در این جشنواره کتاب‌های 80 ناشر سراسر ایران و نر‌م‌افزارهای یکصد تولیدکننده عرضه شده است.

وی یادآور شد: این جشنواره با همکاری سازمان فرهنگی ـ‌ هنری شهرداری تبریز برپا شده است. جشنواره فروش کتاب در موسسه شهر کتاب تبریز از نخستین روز بهمن‌ماه امسال دایر شده و همزمان با 29 بهمن‌ماه، قیام مردم تبریز در سال 1342 به کار خود خاتمه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای خرید آثار از شهر کتاب تبریز می‌توانند به نشانی تبریز، خیابان آزادی، جنب مسجد طوبی مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها