چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
«بازنشستگي» محمد محمدعلي بار ديگر  منتشر شد

تازه‌ترين چاپ مجموعه داستان «بازنشستگی» نوشته محمد محمدعلي از سوی ناشری جدید به بازار كتاب راه يافت.

به گزارش خبرگزاری كتاب ایران(ایبنا)، مجموعه داستان «بازنشستگی و داستان‌های دیگر» از سوی انتشارات كتابسرای تندیس منتشر شد. «راه بلند بازنشستگی»، «مرغدانی و بازنشسته»، «پشت شیشه مشجر»، «بین خواب و بیداری» و «پوستر دوپولی» برخی از عناوین داستان‌های این کتاب به شمار می‌روند. 

مجموعه «بازنشستگی» را پیشتر انتشارات آگاه در سال 1366، انتشارات هستان در سال 1378 و انتشارات كاروان در سال 1386 از منتشر کرده بودند. 

در بخشی از مقدمه كتاب می‌خوانیم: «مجموعه داستان‌های بازنشستگی یكی از بهترین آثار محمد محمدعلی نویسنده نام آشنای معاصر است. محمدعلی از معدود نویسندگان معاصر ایرانی است كه ضمن جلب توجه منتقدان و دریافت چندین جایزه ادبی توانسته است در میان خوانندگان عمومی كتاب نیز مخاطبان بسیار زیادی پیدا كند.»

مجموعه داستان «بازنشستگی و داستان‌های دیگر» نوشته محمد محمدعلی در 96 صفحه، با شمارگان هزار نسخه و به قیمت پنج هزار تومان از سوی انتشارات كتابسرای تندیس منتشر شده است.

محمد محمدعلی جایزه «بهترین رمان سال جایزه یلدا» را برای رمان «برهنه در باد» در سال 1381 دریافت كرد.

«دره هندآباد گرگ داره» (1354/ انتشارات پیروز)، «از ما بهتران (1357/ انتشارات رواق)، «چشم دوم» (1373/ انتشارات مرکز» و «دریغ از رو به رو» (1378/ انتشارات راهیان اندیشه) از آثار این نویسنده در حوزه مجموعه داستان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها