دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
خبرنگار ایبنا رتبه برتر داستان کوتاه پایداری را از آن خود کرد

«یاسر سماوات» خبرنگار حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایبنا رتبه نخست چهارمین جشنواره «داستان کوتاه کوتاه پایداری» را دریافت کرد. این جشنواره در مجموع 13 برگزیده و شایسته تقدیر داشت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، برندگان و شایستگان قدردانی چهارمین جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری، صبح امروز ، 30 دی‌ماه در باغ موزه دفاع مقدس تهران معرفی شدند.

داوران در این دوره یک‌هزار و 300 اثر را بررسی و 13 داستان کوتاه را به عنوان آثار برگزیده و شایسته تقدیر معرفی کردند.

بر این اساس، یاسر سماوات برای نگارش داستان «کمین» و ارایه درونمایه حسی و تربیتی، رعایت عنصر ایجاز، غافلگیری و تصمیم‌سازی مناسب جایزه نخست را دریافت کرد. هوشنگ بهداروند برای نگارش دو داستان «پیشروی» و «حکم تخلیه» نفر دوم و مریم ساحلی نگارنده داستان «همسر» به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

همچنین مهدی قزلی با داستان «خاطره»، امیر عضد با داستان «خاک»، حسن رحیمی‌مقدم با داستان «ورود ممنوع»، نگار دهقانی با داستان «بازی»، ابوالحسن اکبری با داستان «میدان»، احسان عظیمی با داستان «رقص»، محمدعلی متقیان با داستان «گمشده»، محسن کلهر با داستان «قایم باشک»، زهرا ریحانی با داستان «حرف» و سیدسجاد موسوی با داستان «ویدا» شایستگان قدردانی این دوره از جشنواره بودند.

مخاطبان جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری هم داستان «سال تحویل» نوشته الهام درویشی را به عنوان اثر برگزیده پسندیدند.

آیین پایانی جشنواره «داستان کوتاه کوتاه پایداری» در باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است و گزارش تکمیلی آن متعاقبا بر خروجی ایبنا قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها