سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۷
سیستم‌های هیدرولیک و پنوماتیک تشریح شدند

انتشارات بهتاپژوهش، نخستین چاپ کتاب «شناخت و کاربرد سیستم‌های هیدرولیک و پنوماتیک» اثر مشترک شاهین انصاری‌دوست و نسیم حبیبی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «شناخت و کاربرد سیستم‌های هیدرولیک و پنوماتیک» در 10 فصل تنظیم شده است. از مهمترین فصل‌های این کتاب دانشگاهی می‌توان به «آشنایی با هیدرولیک و انواع سیستم‌های آن»، «پمپ‌های هیدرولیک»، «شیرهای هیدرولیک»، «سیلندرهای هیدرولیک» و «موتورهای هیدرولیک» اشاره کرد.

«انباره‌های هیدرولیکی»، «فیلترهای هیدرولیکی»، «سیل‌ها، مخازن روغن، خنک‌کننده‌ها، شیلنگ‌ها، لوله‌ها، تیوپ‌ها، کوپلینگ‌ها»، «کاربردهای هیدرولیک و عیب‌یابی یک سیستم هیدرولیک» و «آشنایی با سیستم پنوماتیک» دیگر فصل‌های کتاب حاضر را شامل می‌شوند. 

مخاطبان با مطالعه این اثر، با مزایای یک سیستم هیدرولیک یا پنوماتیک، وظایف روغن هیدرولیک، قوانین پاسکال و اجزای یک سیستم هیدرولیک آشنا می‌شوند. 

دانشجویان رشته‌های مهندسی مکانیک و مکانیزاسیون کشاورزی، مخاطبان اصلی کتاب «شناخت و کاربرد سیستم‌های هیدرولیک و پنوماتیک» هستند.

چاپ نخست کتاب «شناخت و کاربرد سیستم‌های هیدرولیک و پنوماتیک» با شمارگان یک‌هزار نسخه در 150 صفحه، به بهای 11 هزار و 800 تومان از سوی انتشارات بهتاپژوهش اصفهان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها