شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱
خیلی دوستت دارم کانگوروی آبی!

واحد کودک انتشارات زعفران، کتاب «خیلی دوستت دارم کانگوروی آبی!» با نویسندگی و تصویرگری اِما چیچستر کلارک و ترجمه مریم رازقی برای کودکان را تجدید چاپ کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «خیلی دوستت دارم کانگوروی آبی!» از مجموعه کتاب‌های «لی‌لی و کانگوروی آبی» داستان دختربچه مهربانی به‌ نام «لی‌لی» و کانگورواش را برای کودکان گروه سنی «الف» و «ب» بیان می‌کند.

در پشت جلد این کتاب نوشته شده است: «هر شب کانگوروی آبی توی بغل لی‌لی خوابش می‌برد. اما وقتی سر و کله حیوان‌های عروسکی یکی بعد از دیگری پیدا می‌شود، کانگوروی آبی نگران است که نکند جای او دیگر آن‌جا نباشد. آیا لی‌لی هنوز هم کانگوروی آبی را بیشتر از همه دوست دارد؟»

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «یک روز خاله جِمیما، برای عصرانه به خانه آن‌ها آمد و برای لی‌لی یک خرس قهوه‌ای آورد. آقا خرسه چشم‌های قهوه‌ای داشت و انقدر نرم و پشمالو بود که لی‌لی دلش می‌خواست بغلش کند. آن شب لی‌لی خرس قهوه‌ای را با خودش به تختخواب برد و به او گفت: «خیلی دوستت دارم خرس قهوه ای... تو را هم دوست دارم کانگوروی آبی!» وقتی کانگوروی آبی این حرف را شنید، خیلی بد خوابید...»

اِما چیچستر کلارک از نویسندگان کودک و نوجوان است که تا به حال آثار زیادی از وی منتشر شده است. از جمله آثارش می‌توان به «تولدت مبارک کانگوروی آبی»، «کارتو بود کانگوروی آبی»، «کجایی کانگوروی آبی» و «کریسمس مبارک کانگوروی آبی» اشاره کرد.

چاپ دوم کتاب «خیلی دوستت دارم کانگوروی آبی!» در قالب 32 صفحه و شمارگان دوهزار و پانصد نسخه در قطع مدیران توسط انتشارات زعفران منتشر شده است. علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت 65 هزار ریال این کتاب را خریداری کنند.

خبرنگار: مریم معمار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها