چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷
آیین پایانی داستان کوتاه پایداری در باغ‌موزه دفاع مقدس

مراسم پایانی چهارمین جشنواره داستان کوتاه پایداری، دوشنبه 30 دی‌ماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از ستاد خبر چهارمین جشنواره داستان کوتاه پایداری، مراسم پایانی چهارمین جشنواره داستان کوتاه پایداری، دوشنبه 30 دی‌ماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مهدی کاموس دبیر هیات داوران چهارمین دوره جشنواره داستان کوتاه پایداری گفت: از 1300 داستان رسیده، در داوری اولیه 115 اثر در مرحله اول انتخاب شدند که از این میان حدود 30 اثر به بخش نهایی این جشنواره راه یافتند.

وی ادامه داد: اسامی داستان‌های راه یافته به مرحله نهایی در سایت انتشارات اعلام خواهد شد. از میان این داستان‌ها، سه نفر برتر انتخاب و در روز اختتامیه جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

رییس گروه داوران چهارمین جشنواره داستان کوتاه پایداری با اشاره به افزایش تعداد آثار ارسالی گفت: تعداد آثار ارسالی نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و داوران از تعداد زیاد آثار رضایت داشتند. شرکت‌های «همراه اول» و «آسانک» برای برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیسی در نظر گرفته‌اند.

کاموس همچنین از داوری مردمی داستان‌ها خبر داد و گفت: علاقمندان برای شرکت در این بخش جنبی و انتخاب داستان مورد نظر خود پس از مطالعه این آثار شماره داستان منتخب خود را به شماره 0210000365 پیامک خواهند کرد.

به گفته وی هر نفر (شماره تلفن) فقط یک‌بار فرصت شرکت در این نظرسنجی را دارد و تنها یک داستان را باید انتخاب کند. مهلت شرکت در این بخش تا ساعت 24 شنبه 28 دی‌ماه 92 است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها