پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۰
چاپ مجدد دو کتاب پزشکی در کمتر از یک سال

دو کتاب «مبانی آموزش تکنسین داروخانه» و «کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی در سوانح» در مدت کوتاهی، از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی به چاپ مجدد رسیدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «مبانی آموزش تکنسین داروخانه» که به‌تازگی از سوی جهاد دانشگاهی به چاپ دوم رسیده، به‌صورت جامع به بیان انواع بیمه‌ها و نسخه‌ها پرداخته و داروهای مورد استفاده برای انواع بیماری‌ها را بررسی کرده است. فرحناز خلیفی سیگارودی و رضا حاجی آقایی، این کتاب را تالیف کرده‌اند.

«کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی در سوانح» دیگر کتاب انتشارات جهاد دانشگاهی است که در مدت چند ماه به چاپ سوم رسید. این کتاب که به قلم منیژه ملا‌زینل و همکاران وی تالیف شده، به بررسی اصول کمک‌های اولیه به مصدومان و رسیدگی به آن‌ها در هنگام حادثه پرداخته است.

چاپ دوم کتاب «مبانی آموزش تکنسین داروخانه» با شمارگان یک‌هزار نسخه در 263 صفحه، به بهای 10 هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی به بازار نشر عرضه شده است. 

همچنین کتاب «کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی در سوانح» با شمارگان دو هزار نسخه در 196 صفحه، به بهای هشت هزار تومان، سومین‌بار از سوی این انتشارات به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها