سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
رونمایی زعفرانی در شهر کتاب ابن‌سینا

مدیر انتشارات زعفران از رونمایی سه عنوان از مجموعه کتاب‌های«نامه‌های فلیکس» برای کودکان، در دهم بهمن‌ماه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مدیر انتشارات زعفران اظهار کرد: مجموعه کتاب‌های«نامه‌های فلیکس» اثر آنت لنگن و تصویرگری کنستانزا دروپ با ترجمه محبوبه نجف‌خانی برای گروه سنی «ب» و «ج» یک مجموعه خاص و متفاوت با سایر آثار حوزه کودک است که بچه‌ها را به تحقیق و پژوهش ترغیب می‌کند.
 
نوشین نیلفروشان تصریح کرد: « فلیکس به کشف کره زمین می‌رود»، «فلیکس به سیرک می‌رود» و «فلیکس و ماجرای چمدان پرنده» عنوان‌های کتاب‌هایی است که طی این مراسم در شهر کتاب ابن سینا رونمایی خواهند شد.

وی گفت: کتاب «خرگوش کوچولو به سفر دور دنیا می رود» نخستین عنوان از این مجموعه است که در سال 91 توسط واحد کودک انتشارات زعفران منتشر شد و به دلیل استقبال گسترده مخاطبان در سال 92 به چاپ دوم رسیده است.

نیلفروشان ادامه داد: در این مراسم که با حضور «محبوبه نجف‌خانی»، مترجم کتاب و «شکوه حاج نصرالله» به عنوان سخنران برگزار می‌شود، برنامه‌های متنوعی مانند اجرای نمایش، مسابقه، اهدای جایزه و جشن امضاء توسط مترجم کتاب اجرا خواهد شد.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مراسم، پنجشنبه 10 بهمن‌ماه، ساعت 16 به شهر کتاب ابن سینا واقع در شهرک غرب مراجعه کنند.
 
خبرنگار: مریم معمار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها