سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰
«مرجع کاربردی Civil 3D» مکتوب شد

کتاب دانشگاهی «مرجع کاربردی Civil 3D» اثر بیژن شورچه، از سوی انتشارات کیان منتشر شده است. این اثر به‌صورت گام به گام به آموزش نرم‌افزار Civil 3D ویژه رشته‌های مهندسی می‌پردازد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «مرجع کاربردی Civil 3D» در 6 فصل ارایه شده‌است. اصول Civil 3D، نقطه‌ها، سطوح در Civil 3D، محوطه‌ها، مسیرها و پروفایل‌ها و نماهای پروفایل، عناوین فصل‌های این اثر را تشکیل می‌دهند.

بیژن شورچه، در بخش مقدمه درباره اهداف نگارش این اثر، نوشته‌است: «پس از سال‌ها به‌کارگیری نرم‌افزار Civil 3D در پروژه‌های اجرایی و همچنین نیازسنجی حاصل از تدریس نرم‌افزار برای مهندسان عمران، نقشه‌برداری، آب و دیگر کاربران در سطوح دیپلم، فوق‌دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد، بر آن شدیم  منبعی با رویکرد خودآموز و گام به گام گردآوری کنیم تا بتواند نیازهای علاقه‌مندان را به جامع‌ترین شکل ممکن و با شیوه‌‌ای آموزشی و دقیق برآورده کند.»

براساس اطلاعاتی که در کتاب «مرجع کاربردی Civil 3D» ارایه شده‌است، مطالب آن از کتاب «Mastering AutoCAD Civil 3D 2013» گردآوری شده و فایل‌های مربوط به تمرین‌ها نیز از وب‌سایت WWW.sybex.com قابل دریافت است.

کتاب « Mastering AutoCAD Civil 3D -2013» در 21 فصل تنظیم شده که10 فصل آن که جنبه کاربردی دارند در «مرجع کاربردی civil 3D» ارایه شده‌است.

چاپ نخست کتاب «مرجع کاربردی Civil 3D» با شمارگان یکهزار و پانصد نسخه در 416 صفحه، به قیمت 20 هزار تومان از سوی انتشارات دانشگاهی کیان راهی بازار نشر شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها