یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳
مسیحیان حاضر در نمایشگاه چاپ هدیه کریسمس گرفتند

مسیحیان حاضر در نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران در ساعات پایانی نمایشگاه به دلیل دوری از خانواده‌های خود در آخرین روز‌های سال2013 میلادی از مسوولان نمایشگاه چاپ و بسته ‌بندی هدیه کریسمس دریافت کردند./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به دلیل نزدیکی به روزهای پایانی سال 2013 میلادی، احمد ابوالحسنی، دبیر برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران از مسیحیان حاضر در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران قدردانی کرد.

این مراسم با حضور کریس واسکه، کارشناس آلمانی صنعت چاپ،احمد ابوالحسنی، دبیر برگزاری بیستمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران و سعید علیرضایی، مدیرعامل شرکت نورتک تابان انجام شد.

کریس واسکه درباره آیین تبریک سال نو میلادی از سوی مسوولان برگزاری نمایشگاه گفت: مسوولان نمایشگاه من را شگفت‌زده کردند، متشکرم از مردم ایران که در کشورشان برای من مراسم گرفتند و پیشاپیش سال نو میلادی را به من تبریک گفتند.

این کارشناس صنعت چاپ درباره نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران اظهار کرد:‌ شاهد نمایشگاه بزرگ و حرفه‌ای در تهران بودیم، این نمایشگاه فاصله چندانی با سطح اول دنیا ندارد و خوشحالم که با دعوت شرکت نورتک به ایران آمدم. امیدوارم که دوباره بتوانم به ایران بیاییم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط