شنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۰
جديدترين متون جراحي پلاستيك در «بيني‌ زيباي ايراني»

كتاب «بيني‌ زيباي ايراني» با استفاده از جديدترين متون جراحي پلاستيك و با بهره‌گيري از تجربيات پزشكان ايراني تاليف شد._

دكتر حميد ملكان، مولف اين كتاب در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، با بيان اين مطلب اظهار داشت: براي نگارش اين كتاب از بخش‌‌‌هاي پايه‌اي كتاب «Matles» و «dalas» و همچنين تجربيات جراحان بزرگ ايراني استفاده كرد‌ه‌ام.

وي ادامه داد: اين اثر براي دانشجويان، همچنين عموم مردمي كه قصد جراحي زيبايي بيني دارند، مفيد خواهد بود.

ملكان با بيان اينكه براي نگارش اين كتاب حدود 6 ماه وقت گذاشته‌ام گفت: متن اين كتاب روان است و سعي شده براي اصطلاحات، كلمات معادل فارسي مناسبي استفاده شود تا متني روان و سليس در اختيار خواننده قرار گيرد.

وي درباره فصول كتاب توضيح داد: «بيني زيباي ايراني» در 9 فصل تنظيم شده كه مشاوره داروهاي موثر بر روي بيني، فتوگرافي، تجزيه و تحليل زيبايي بيني، خطرات جراحي زيبايي بيني، رضايت‌نامه، راهنمايي به بيماران قبل از عمل و معاينه، بخشي از آن به شمار مي‌آيد.

ملكان با اشاره به فصل «رانيو پلاستي باز (1)» عنوان كرد: در اين فصل نظرات «روريش»، خلاصه روش روريش و پيوندهاي غضروفي شايع در رانيوپلاستي به صورت كاملاً تشريحي پرداخته شده و همچنين در فصل ديگري با عنوان رانيوپلاستي باز (2)، نظرات «گردبر» و عوارض اين روش آمده است.

مولف كتاب از رانيوپلاستي بسته به عنوان فصل ديگر كتاب نام برد و گفت: اين فصل، شامل نظرات «كنستانتين وشين» يكي از بزرگترين جراحان و بزرگان رانيوپلاستي بسته است.

ملكان خلاصه زندگي‌نامه دكتر بهمن غيوران را فصلي جذاب از اين كتاب دانست و يادآور شد: وي يكي از نام‌آورترين جراحان زيبايي بيني در كشور است. در فصل آخر كتاب، روش عمل دكتر غيوران و روش‌هاي من در كنار يكديگر آمده است. 

«بيني‌ زيباي ايراني» پس از اتمام مراحل نگارش و ويراستاري توسط انتشارات تيمورزاده منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها