جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
توجه ویژه «دلیران نامدار کربلا» به نوجوانان

نویسنده مجموعه 10 جلدی «دلیران نامدار کربلا» که اخیرا به چاپ چهارم رسیده است، گفت: برای این‌که این کتاب به لحاظ ظاهری برای نوجوانان جذابیت داشته باشد، در چاپ جدید آن از رنگ‌‌آمیزی‌های مناسب استفاده کرده‌ام.-

کریم باوفا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتاب «دلیران نامدار کربلا» یک مجموعه 10 جلدی است که با تغییراتی اساسی در جلد کتاب به چاپ چهارم رسیده و به طور ویژه برای گروه سنی نوجوان تهیه و تنظیم شده است.

وی که مدیرمسوولی انتشارات احرار را نیز بر عهده دارد، بر لزوم داشتن یک منبع اطلاعاتی ساده و قابل فهم برای قشر نوجوان اشاره کرد و گفت: برای این قشر داشتن اطلاعات ابتدایی درباره دلاوران واقعه عاشورا لازم به نظر می‌رسد تا از سوابق شخصیت‌های حاضر در کربلا اطلاعات کافی داشته باشند.

وی تاکید کرد: آشنایی نوجوانان از جنبه‌های مختلف واقعه کربلا مانند دستیابی به سند و نقش اشخاص در عاشورا باعث می‌شود این گروه سنی در جریان درک سیر تحولی عاشورا، به فهم دقیق‌تری از این واقعه عظیم دست پیدا کند. 
 
این نوسنده ادامه داد: در این کتاب به شرح حال و زندگی 10 شخصیت واقعه کربلا مانند عباس بن علی(ع)، مسلم بن عقیل(ع)، زینب کبری(س)، علی اکبر(ع) پرداخته‌ام و هر جلد از کتاب را به یک شخصیت اختصاص داده‌ام. 

کتاب «دلیران نامدار کربلا» با شمارگان پنج هزار نسخه و به بهای هر جلد 18 هزار ریال از سوی انتشارات احرار وارد بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط