سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷
زندگينامه «آلکس فرگوسن» فارسی شد

زندگينامه سر آلکس فرگوسن، مربی پيشين تيم فوتبال منچستر يونايتد انگلیس با ترجمه ياسين قاسمي روانه بازار كتاب مي‌شود.-

قاسمی، مترجم این کتاب، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ايران(ايبنا)، اظهار کرد: کتاب زندگینامه «الکس فرگوسن» كه پس از انتشار در كشور بريتانيا رکورد سریع‌ترین فروش کتاب را شکست، به زودي از سوي انتشارات البرز منتشر خواهد شد. اين كتاب كه از 25 فصل تشكيل شده است، حتي ظرفيت جلب مخاطبان غيرفوتبالی‌ را دارد زيرا مخاطب در مطالعه اين اثر با بسیاری از مسايل دنیای پر رمز و راز فوتبال از زاویه‌ای جدید روبه‌رو خواهد شد.

«دلایل اخراج و شکافتن ابروی بکهام»،‌ «دلایل اخراج روی کین و یاپ استام»،‌ «دلایل مانایی و تمام نشدنی بودن رایان گیگز»، «عوامل پیشرفت کریس رونالدو»،‌ «دلایل شکست منچستر از بارسلونا در دو فینال لیگ قهرمانان»، «مقایسه دقیق رونالدو و مسی از زبان فرگوسن و اشمایکل»، «ماجراهای درگیری رونی و رونالدو در جام جهانی 2010»، «چرایی عدم قبول مربیگری تیم ملی انگلیس از سوی فرگوسن»، «خصوصیات منحصر به فرد کارلوس کیروش از زبان فرگوسن و دیگر بزرگان فوتبال»، «محبوبیت سلطان اولدترافورد؛ اریک کانتونا در نزد هواداران»، «فن نیستلروی، یک بازیکن معمولی اما یک گلزن مادرزاد»، «پل اسکولز، بهترین هافبک تاریخ انگلیس»، «یک شب در لندن، جدال فینال لیگ قهرمانان با چلسی» و «چرخ و فلک بارسلونا، نابودکننده بازی هر تیمی» از فصل‌هاي اين كتاب به شمار می‌آیند.

ياسين قاسمی، مترجم این کتاب، متولد سال 1367 زاهدان و فارغ‌التحصيل رشته مديريت دولتی در مقطع كارشناسي است. «رازهای موفقيت شغلی» و «رازهای موفقيت فردی» آثار اين مترجم محسوب می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها