شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
نصب نرم‌افزار رایگان کتابخوانی مهر در مساجد کشور

مدیرکل کتابخانه‌های مساجد کشور گفت: «نرم‌افزار کتابخوانی مهر» یک کتابخانه دیجیتالی محسوب می‌شود و شامل دو میلیون مقاله است و بسیاری از کتاب‌های موجود در این نرم‌افزار در حوزه اسلامی و قرآنی‌اند.-

ابوالفضل هاشمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران اظهار کرد: اداره کل کتابخانه‌های مساجد کشور اقدام به نصب نرم‌افزار کتابخوانی مهر به صورت رایگان در تمامی کتابخانه‌های مساجد کشور کرده است.

وی افزود: این نرم‌افزار برای تسهیل کاربران کتابخانه‌های مساجد نصب نشده است تا آنان در صورت نیاز با سرعت بیشتری اطلاعات مورد نیاز خود را به دست بیاورند. 

مدیرکل کتابخانه‌های مساجد کشور  گفت: گوشی‌های تلفن‌ همراه با قابلیت نرم‌افزار اندروید و همچنین تبلت‌ها می‌توانند با اتصال به سرورهای اداره کل کتاب‌خانه‌ها به‌صورت رایگان «نرم‌افزار کتابخوانی مهر» را دانلود کنند.

 هاشمی همچنین بر موفقیت عملکرد این نرم‌افزار تاکید کرد و توضیح داد: طی دو ماهی که از نصب رایگان این نرم‌افزار می‌گذارد، دو هزار و 300 نفر بازدیدکننده داشته است و هر روز بر میزان تماس‌های دانلودی ما اضافه می‌شود و این نشان‌دهنده موفقیت عملکرد این نرم‌افزار است.

وی رایگان بودن نرم‌افزار کتابخوانی مهر را ویژگی مهم آن برای کاربران مساجد و مدارس دانست و گفت: کتابخانه‌های مساجد و مدارس به داشتن نرم‌افزار‌های کتابخوانی علاقه‌مند بودند زیرا با توجه به گرانی کتاب‌های الکترونیکی، امکان تهیه آن‌ها برای این اماکن وجود نداشت. اکنون این نرم‌افزار رایگان بسیاری از مشکلات و نیاز‌های کاربران مساجد و مدارس را رفع کرده است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط