سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
«اصغری‌خواه به روایت همسر» به چاپ ششم رسید

کتاب «نیمه پنهان ماه: اصغری‌خواه به روایت همسر» اثر فاطمه غفاری از سوی انتشارات روایت فتح به چاپ ششم رسید.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از انتشارات روایت فتح، کتاب «نیمه پنهان ماه: اصغری‌خواه به روایت همسر» برای نخستین‌بار در سال 1387 چاپ شد. تاکنون 19 هزار و 800 نسخه از این کتاب به فروش رسیده است.

این کتاب که چهاردهمین جلد از مجموعه «نیمه پنهان ماه» انتشارت روایت فتح است، خاطرات همسر شهید اصغری‌خواه را در قالب داستان روایت می‌کند.

محمد اصغری‌خواه دوم خرداد سال 1340 متولد شد، در بهمن سال 1359 با سیده‌نساء هاشمیان ازدواج کرد و در یکم مهر سال 1369 به شهادت رسید.

در بخشی از کتاب «نیمه پنهان ماه: اصغری‌خواه به روایت همسر» آمده است: «محمد اصغری‌خواه» حتی یک سنگ قبر هم نداشت که همسرش در کنار آن بنشیند و یک دل سیر درد‌ دل کند، محمد جا مانده بود. استخوان‌هایش را دو سال بعد آوردند. جای او خالی شد، برای نساء که همسرش بود و برای بچه‌ها، سجاد و سوده. گذر سال‌ها هم نتوانست جای خالی او را پر کند. چند وقت پیش دخترم عقد کرد. قبل از عروسیش تلویزیون برنامه‌ای از پدرش نشان می‌داد. بعد از هجده سال یک دفعه سوده زد زیر گریه که من امشب بابام رو می‌خوام.»

چاپ ششم کتاب «نیمه پنهان ماه: اصغری‌خواه به روایت همسر شهید» اثر فاطمه غفاری با شمارگان سه هزار و 300 نسخه، 56 صفحه در قطع پالتویی به‌ زودی از سوی انتشارات روایت فتح منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط