چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
«آداب عشق‌ورزی» بر پایه معارف اسلامی

مولف کتاب «آداب عشق‌ورزی» گفت: این کتاب تلاش دارد با استناد به آیات و روایات، روش صحیح مسایل عاطفی و جنسی را به همسران آموزش دهد./

حجت‌الاسلام علی اکبر مظاهری اصفهانی با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: موضوع اصلی کتاب درباره روابط عاطفی همسران است و جانمایه اصلی آن نیز از معارف دینی و احادیث و روایات گرفته شده است.

وی ادامه داد: البته با توجه به این‌که من مشاور خانواده‌ام، از تجربه‌های کاری و مسایلی که مراجعه‌کنندگانم با آن درگیر بوده‌اند در کتاب استفاده کرده ام. بنابراین می‌توانم بگویم بخشی از کتاب نیز بر اساس تجربه‌های عمیق مشاوره‌ای من شکل گرفته است.


حجت‌الاسلام مظاهری اصفهانی با اشاره به این‌که کتابش در شش فصل سامان یافته است، ادامه داد: در فصل نخست با عنوان «باورها و بایدها» مطالبی درباره مسایل عاطفی و جنسی همسران و طلاق‌های عاطفی ارایه می‌شود.

به گفته این نویسنده آثار دینی، در فصل دوم با عنوان «مسایل جنسی؛ رکن زندگی» به فواید و آثار امور  عاطفی در زندگی همسران پرداخته شده است. همچنین در فصل سوم با عنوان «آسیب‌‌شناسی و آفت‌‌زدایی» آسیب‌شناسی این روابط انجام و راهکارهایی برای مقابله با این امور مطرح می‌شود. 

حجت‌الاسلام  مظاهری اصفهانی با اشاره به دیگر فصل‌های کتاب با عنوان‌های همدلی و همراهی، روانشناسی زن و مرد و همچنین ادب عشق گفت: در این سه فصل نیز مطالبی درباره همراهی و همدلی همسران با یکدیگر در مسایل عاطفی، ساختارهای روانی زنان و مردان و راهکارهای رسیدن به زندگی آرمانی در حوزه مسایل مختلف ارایه شده است.

وی با تاکید بر این‌که در این اثر از روایات و آیات متعددی استفاده شده است، گفت: قرآن و احادیث منبع اصلی این کتاب محسوب می‌شوند. 

کتاب «آداب عشق‌ورزی» با شمارگان ده هزار نسخه، در 196 صفحه و به قیمت 50 هزار ریال از سوی انتشارات نورالزهرا روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط