سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷
حضور آفاق با 4 کتاب دینی در بازار کتاب

انتشارات آفاق کتاب‌های «ميزان المطالب»،«غايةالمنی و معراج القرب و اللّقاء»،«انتظار مهدی، بذر انقلاب جهانی» و «بلندای معرفت» را روانه بازار کرد.-

محمدمهدی مجیدی، مدیر فروش انتشارات آفاق، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: «ميزان المطالب» اثر مرحوم ميرزا جواد آقا تهرانی، از علماي نامور حوزه‌ خراسان، کتابی شامل لوح فشرده‌ يك دوره مباحث عقايدی از ديدگاه مكتب شيعه است. این کتاب از چهار بخش خداشناسی، پیامبرشناسی، امام‌شناسی و معادشناسی تشکیل شده است. 

وی ادامه داد: از ویژگی‌های اين كتاب می‌توان به وجود زبان فارسی با آميزه‌‌هایی از زبان عربی، نثر علمی متوسط و پردقّت و همچنین قابلیت تدريس به شيوه‌ كتاب آموزشی اشاره کرد. «میزان المطالب» با شمارگان هزار نسخه، در 416 صفحه قطع وزیری و به‌ بهای 280 هزار ریال از سوی نشر آفاق منتشر شده است.
 
مجیدی درباره دومین اثر این انتشارات گفت: کتاب «غاية‌المنی و معراج القرب و اللّقاء» رساله‌ای است در موضوع نماز، تألیف آيت‌الله میرزا محمدمهدی غروی اصفهانی که برای نخستین بار به‌صورت حروف‌چينی‌شده منتشر شده است. 

وی افزود: علاوه بر محتواي این كتاب كه شامل نگرشی بديع به حقايق مربوط به نماز است. از ديگر ویژگی‌های این اثر می‌توان به مقدمه و تحقیق شیخ مهدی خاتمی، مقابله و تصحیح سیدعلی رضوی و ارایه‌ سه فهرست آیات، احادیث و منابع در انتهای کتاب اشاره کرد. کتاب «غاية‌المنی و معراج القرب و اللّقاء» با شمارگان هزار نسخه، در 144  صفحه قطع وزیری و به قیمت 180 هزار ریال منتشر شده است. 

مدیر فروش انتشارات آفاق ادامه داد: کتاب «انتظار مهدی، بذر انقلاب جهانی» اثر دکتر غلام‌حسین تاجری‌نسب، کتاب دیگری به شمار می‌آید كه به تازگی منتشر شده است. این اثر نخستین‌بار حدود 34 سال پیش انتشار یافت و با استقبال فراوان روبه‌رو شد. کتاب «انتظار مهدی بذر انقلاب جهانی » با شمارگان دو هزار و 500 نسخه، در 168 صفحه‌ قطع وزیری و به بهای 70 هزار ریال منتشر شده‌ است.
 
مدیر فروش انتشارات همچنین اظهار کرد: کتاب «بلندای معرفت» اثر مرحوم اصغر صادقی، آخرین کتابی است كه از این مؤلف منتشر شده است و به همین دلیل، این اثر دارای دو مقدمه است. مقدمه‌ نخست با عنوان «به جای مقدمه»، یادکردی است از مرحوم صادقی و مقدمه‌ دوم با عنوان «به بهانه‌ شروع» مقدمه‌ خود آن مرحوم بر این اثر است. 

مجیدی به بخشی از متن کتاب اشاره کرد و گفت: در قسمتی از «به بهانه‌ی شروع» چنین می‌خوانیم: «کتابی که اینک به‌دست گرفته و در اندیشه‌ی مطالعه‌ی آن‌اید، سومین اثر نویسنده با روی‌کردی مشابه است. پیش از این جلوه‌های غربت و دیار محبّت به همین سبک و سیاق نگاشته شد و اینک این اثر در همان روند با 50 مقاله به شما عرضه می‌شود.» 

وی ادامه داد: افسوس که روزگار مرحوم صادقی را مهلت نداد تا این اثر را به پایان برساند و سهم ما از 50 مقاله‌ای که قرار بود در این کتاب گنجانده شوند، به بیشتر از هشت مقاله نرسید. کتاب «بلندای معرفت» با شمارگان سه هزار نسخه، در 104 صفحه‌ و به بهای 39 هزار ریال از سوی نشر آفاق منتشر شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط