شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
انتشار «دایره‌المعارف زندگی امام خمینی(ره)» تا بهمن 92

«دایره‌المعارف زندگی امام خمینی(ره)» مراحل پایانی انتشار را سپری می‌کند و قرار است تا بهمن‌ماه‌ 92 از سوی انتشارات سایان منتشر شود./

جعفر شیرعلی‌نیا، در گفت‌و گو با خبر‌گزاری کتاب ایران(ایبنا)، از پایان یافتن مراحل اجرایی «دایره‌المعارف زندگی امام خمینی(ره)» خبر داد و گفت: این کتاب اکنون در مرحله انتخاب تصویر و طراحی است  و با حدود 400 صفحه منتشر خواهد شد.

وی افزود: انتشارات سایان متولی انتشار «دایره‌المعارف زندگی امام خمینی(ره)» است و پیش‌بینی‌ می‌شود که تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی (بهمن‌ماه‌ 92) این کتاب روانه بازار نشر شود.

شیر‌علی‌نیا که سرویراستاری «دایره‌المعارف مصور تاریخ جنگ» را هم در کارنامه دارد، درباره محتوای «دایره‌المعارف زندگی امام خمینی(ره)» توضیح داد: این دانشنامه رویداد‌های روزهای نخستین زندگی امام خمینی(ره) در 1281 تا پایان عمر ایشان، در سال 1368 را در بر می‌گیرد.

وی افزود: روزهای طلبگی، استادی در حوزه علمیه قم، دوران مبارزه و تبعید، پیروزی انقلاب اسلامی، سال‌های جنگ تحمیلی و رحلت از مهمترین برش‌های زندگی بنیانگذار انقلاب اسلامی در «دایره‌المعارف زندگی امام خمینی(ره)» است.

به گفته شیر‌علی‌نیا، «دایره‌المعارف زندگی امام خمینی(ره)» همچون دیگر آثار انتشارات سایان، مصور به چاپ می‌رسد و به کمک جدول و نمودار گویا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها