شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
بازنشر نرم‌افزار آثار مکتوب علامه طباطبایی

نرم‌افزار آثار علامه طباطبایی که به تازگی دومین‌بار به همت موسسه بوستان کتاب منتشر شده، شامل متن کامل 25 عنوان کتاب از آثار علامه سیدمحمدحسین طباطبایی است./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این نرم‌افزار، متن‌ کتاب‌هایی در موضوعات علوم قرآن، عقاید اسلامی، شیعه، منطق، کلام استدلالی، فلسفه اسلامی، عرفان، تاریخ، اجتماعی، زندگینامه و خاطرات ارایه شده‌است.

نرم‌افزار آثار علامه طباطبایی شامل کتاب‌های قرآن در اسلام، انسان از آغاز تا انجام، گلچینی از معارف تشیع، رسائل توحیدی، فروغ حکمت (ترجمه و شرح نهایه الحکمه)، رساله لب‌اللباب به ضمیمه مصاحبه‌های علامه طباطبایی و شیعه (مجموعه مذاکرات با پروفسور هانری کربن) است.

در این نرم‌افزار امکان جست‌وجو در بیش از شش هزار و 900 عنوان و سرفصل آثار به روش فهرست گزینشی وجود دارد. همچنین متن قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جست‌وجو در آیات، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه به همراه امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات و زمینه پژوهشی به وسیله یادداشت‌برداری، ذخیره، ویرایش و چاپ متن، از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار به شمار می‌آیند. 

ویراست دوم نرم‌افزار آثار علامه طباطبایی که دربرگیرنده 11 هزار و 654 صفحه می‌شود، به تازگی از سوی موسسه بوستان کتاب به قیمت 60 هزار ريال تولید شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط