یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸
20 درصد تخفیف ویژه كتاب‌های حوزه قرآن و عترت

اتحادیه ناشران قرآنی سراسر کشور همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران کتاب‌های حوزه قرآن و عترت را با 20 در صد تخفیف ارایه خواهد کرد.-

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، ناشران عضو اتحاديه ناشران قرآني سراسر كشور به مناسبت فرارسيدن ايام هفته كتاب با نصب پوسترهای اين هفته با آرم اتحاديه در فروشگاه‌های خود، كتاب‌های حوزه قرآن و عترت را با 20 درصد تخفيف می‌فروشند.

در این هفته اتحادیه ناشران قرآنی نیز کتاب‌هایی را برای تجهیز کتابخانه‌های تخصصی قرآن و عترت اهدا خواهد کرد. بر اين اساس، حدود 100 جلد كتاب از نسخه‌هاي اهدايي ناشران عضو يا كتاب‌هاي خريداري شده از سوي اتحاديه، به هر كتابخانه تخصصي اهدا خواهد شد.

حضور در برنامه اهدای كتاب با اهدای كتاب‌های تخصصی حوزه قرآن و عترت و ارسال پيامك عنوان و پيام هر روز از ايام هفته كتاب در كنار برگزاری مراسم تجليل از ناشران، ‌پژوهشگران و كتابفروشان فعال حوزه قرآن و عترت، از ديگر برنامه‌های اتحاديه به مناسبت اين هفته خواهد بود.

بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی» از 26 آبان ماه تا 2 آذر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها