شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
«رسم دلبری» با استقبال مواجه شد

موسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی با 140 عنوان کتاب در چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس شرکت کرده است. کتاب «رسم دلبری» این موسسه با استقبال خوب دیدارکنندگان مواجه شد./

مسعود اللهیاری، مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا))، اظهار کرد: 45 عنوان از مجموع کتاب‌های مرکز اسناد انقلاب اسلامی  نخستین بار پیش روی دیدارکنندگان قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: «پذیرایی با گلوله»، «تقویم تاریخ دفاع مقدس»، «خوابگردها»، «عملیات مرصاد و سرگذشت منافقین»، «آتش در آب» و «بهشت مسموم» عناوین برخی  کتاب‌‌های ارایه شده در این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی عنوان کرد: کتاب «رسم دلبری» به این دلیل ‌که نویسنده با لحنی رمان‌گونه و نثری شیوا، خاطرات واقعی راوی داستان را که پیش از انقلاب اسلامی تا پایان هشت سال دفاع مقدس رخ داده‌اند، به تصویر می‌کشد، با استقبال چشم‌افسای بازدیدکنندگان مواجه شده است.

اللهیاری با بیان این‌که آثار موسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی با 20 درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند، گفت: این موسسه می‌کوشد با ارایه دایرة‌المعارف دفاع مقدس در این نمایشگاه، مخاطبان را بیش از پیش با فلسفه و وقایع مربوط به دفاع مقدس آشنا کند.

وی ادامه داد: موسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان و دسترسی آسان آن‌ها به کتاب‌ها در این دوره از نمایشگاه ملی دفاع مقدس شرکت کرده است.

چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس تا 13 آبانماه از ساعت 10 تا 20 در طبقه دوم سالن شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران باحضور 120 ناشر فعال در حوزه دفاع مقدس، میزبان علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط