محمدعلي بهجت، مدير انتشارات بهجت ضمن بيان مطلب فوق به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، افزود: نمايشگاه كتاب بهترين مكاني است كه آگاهي و افكار در آن رشد ميكند و بايد افراد و عموم جامعه تشويق شوند كه به نمايشگاه بيايند حتي اگر كتابي نخرند.
وي افزود: نمايشگاه كتاب مخاطبان خاص خود را دارد؛ اعم از دانشجويان و پژوهشگران و علاقهمندان كتاب كه بايد با اطلاعرساني بيشتر، كل جامعه را ترغيب كردكه به نمايشگاه بيايند.
مدير انتشارات بهجت با اشاره به اين كه اهل كتاب و مطالعه منتظر برگزاري نمايشگاهند، گفت: در نمايشگاه كتاب حتي ميتوان مشاهده كرد كه افرادي براي تفريح ميآيند و خوشايند است كه آنها اين محيط فرهنگي را براي تفريح انتخاب كردهاند و چه بسا كه در اين تفريحات كتابي نيز بخرند.
مدير انتشارات بهجت افزود: انتشارات بهجت با بيش از 100 عنوان كتاب به نمايشگاه ميآيد كه در اين ميان تازههاي نشر بهجت نيز وجود دارند. «تاريخ تحليلي جهان از آغاز تا پايان قرن بيست»، «داستان جديد علم»، «ضربههاي نيرو بخش»، «راز موفقيت»، «اشك ليلي» و « راز هستي»، عناوين كتابهايي اند كه براي نخستين بار منتشر شده و در بيست و يكمين نمايشگاه بينالمللي كتاب تهران در دسترس علاقهمندان قرار خواهند گرفت.
«اوستا، كهنترين گنجينه مكتوب ايران باستان»، «بهاگاواد،گيتي همانگونه كه هست»، «پلهاي بهشت»، «جشنهاي آتش»، «تاريخ پرچم ايران»، «گاتاها اوستاي كهن سرودههاي زرتشت»، «جشنهاي آب»، «زرتشت، پيامبر ايران باستان»، «آيين پر رمز و راز ميترايي»، «حكمت خسرواني»، «هيچ راهي دور نيست»، «از دامنه تا قله» و... از جمله كتابهايي اند كه نشر بهجت در نمايشگاه در دسترس علاقهمندان به كتابهاي تاريخي و تاريخ ايران باستان قرار خواهد داد.
نمايشگاه بيست و يكم، بايدها و نبايدها/مدير انتشارات بهجت :
تاثيرگذاري بيشتر با اطلاعرساني بهتر ميسر است
نمايشگاه كتاب، پديدهاي فرهنگي و محيطي براي دريافت افكار و عقايد تازه است كه يكبار در سال اتفاق ميافتد و با اطلاعرساني بهتر ميتواند تأثير بهسزايي در جامعه داشته باشد./
نظر شما