یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲
مسابقه کتابخوانی غدیر برگزار می‌شود

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان اصفهان از برگزاری مسابقه کتابخوانی خبر داد و گفت: مسابقه کتابخوانی این بنیاد به مناسبت دهه ولایت اجرا می‌شود و کتاب‌های «خطبه غدیر» و «زیارت غدیر» به عنوان منبع مطالعاتی آن تعیین شده‌اند./

اسماعیل دست‌افکن در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: این مسابقه کتابخوانی با همکاری صدا و سیمای استان اصفهان و ارایه سوالات در قالب زیرنویس تلویزیونی همزمان با عید سعید قربان آغاز شده‌است و تا عید سعیدغدیر ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون استقبال از این مسابقه مطلوب بوده است، به‌گونه‌ای که هر شب حدود 10 تا 15 هزار شرکت‌کننده پاسخ خود را به سیستم پیام‌گیر مسابقه ارسال می‌کنند. همچنین در پایان هر شب چهار منتخب به قید قرعه‌ معرفی می‌شوند و جوایز آنان پس از عید سعیدغدیر اهدا خواهد شد.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان اصفهان با اشاره به این‌که برگزاری چنین مسابقات کتابخوانی فرصت خوبی برای فرهنگ‌سازی و آشنایی همگان با مبانی دین اسلام به‌شمار می‌آیند، عنوان کرد: همچنین با همکاری هیات‌های مذهبی شهر اصفهان 110 جشن ویژه عید سعید غدیر را در سطح این شهر برگزار خواهیم کرد. در این جشن‌ها سخنرانی و مسابقه‌ای از خطبه‌های غدیر اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: خواندن دسته‌جمعی دعای ندبه با جمعیت بیش از 10 هزار نفر در مسجدهای جامع اصفهان و سید اصفهان و حرکت به سوی میدان امام علی(ع) از دیگر برنامه‌های روز عید سعید غدیر محسوب می‌شوند.

عید سعیدغدیر 25 ذی‌الحجه برابر با دوم آبانماه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط