سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۱:۵۴
يثربي با «يك شب ديگر هم بمان سيلويا» در نمايشگاه 21

«چيستا يثربي»، نمايشنامه نويس و كارگردان تئاتر از انتشار نمايشنامه‌هاي «يك شب ديگر هم بمان سيلويا» و «پشت سايه‌هاي كاج» و عرضه آنها در نمايشگاه كتاب خبر داد._

چيستا يثربي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،با بيان اين كه نمايشنامه «يك شب ديگر هم بمان سيلويا» به زندگي سيلويا پلات شاعر آمريكايي مي‌پردازد، عنوان كرد:در اين نمايشنامه به روند خلاقيت شعر و روحيات كودكانه اين شاعر اشاره دارم. 

وي ادامه داد: براي نگارش اين اثر به تمام انسان‌هاي خلاق، شاعرصفت و كودك گونه توجه داشتم. 

يثربي با اشاره به اين كه نمايشنامه «يك شب ديگر هم بمان سيلويا» در انتشارات قطره به چاپ مي‌رسد، گفت: «پشت سايه‌هاي كاج » نمايشنامه ديگري است كه توسط حوزه هنري در نمايشگاه عرضه مي‌شود، اين اثر درباره چند جوان است كه در پارك با هم برخورد مي‌كنند.

وي اشاره كرد: كتاب «پنج پري نيلوفري» كه از قصه‌هاي‌ كودكان در كشورهاي چين و هند انتخاب و ترجمه شده را در انتشارات ناميرا به چاپ رساندم.

يثربي اضافه كرد: همچنين كتاب «ماليخولياي موهايت در باد» را براي چاپ به نشر ناميرا سپردم، اين اثر كه به بررسي قابليت‌هاي نمايشي ادبيات صوفيه مي‌پردازد، چگونگي پرداختن به اشعار مولانا، سنايي و عطار را در نمايشنامه معرفي مي‌كند.

وي يادآور شد:كتاب «قلب تو شاعري است» اثر جبران خليل جبران در باب عشق و مرگ نيز همراه با تصاوير رنگي در انتشارات قطره عرضه مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط