شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵
حضور در ملکوت با مطالعه لوح فشرده کتابخانه دیجیتال آثار آیت‌الله جوادی آملی

معاون انتشارات اسراء از تولید 200 هزار حلقه لوح فشرده کتابخانه دیجیتال آثار آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی خبر داد و گفت: این اثر منبع مطالعاتی جشنواره ملی ملکوت به شمار می‌آید و از طریق کتابفروشی‌ها و مراکز علمی و دانشگاهی به مخاطبان و علاقه‌مندان این حوزه ارایه می‌شود.-

حمید بابایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این‌که 138 نمایندگی در سراسر ایران مشغول توزیع لوح فشرده کتابخانه دیجیتال آیت‌الله جوادی آملی و کتاب صورت و سیرت انسان در قرآن‌اند، عنوان کرد: در توزیع لوح فشرده این کتابخانه دیجیتال کوشیده‌ایم 99 درصد شهرهای ایران را پوشش دهیم. همچنین رساندن کتاب به اهالی شهرهای مرزی و حاشیه کشور مانند اسکو، هرموج، بناب و گراش از دیگر برنامه‌های موسسه وحیانی و بین‌المللی اسراء محسوب می‌شود.

وی با باین این‌که هنوز تبلیغات مسابقه کتابخوانی و ملی ملکوت به صورت میدانی و محیطی اجرا نشده است، ادامه داد: البته در این‌ باره با مسوولان شهرداری و صدا و سیما مناطق مختلف ایران به توافق رسیده‌ایم. تاکنون نیز از ابتدای مهرماه در هر یک از شهرهای زنجان، مازندران و تبریز بیش از یک هزار نسخه کتابخانه دیجیتال علامه را به فروش رسانده‌ایم. همچنین از شنبه آینده برای معرفی جشنواره ملی ملکوت و کتاب «صورت و سیرت انسان در قرآن» با سازمان‌ها و ادارات مذاکره خواهیم کرد.

معاون انتشارات اسراء با بیان این‌که در این کتابخانه دیجیتال 134 اثر آیت‌الله العظمی جوادی آملی آورده شده است، گفت: مسوولان اجرایی جشنواره ملی ملکوت برنامه‌ای 10 ساله را طراحی کرده‌اند که هر سال یک کتاب این عالم شیعی را که در این کتابخانه دیجیتال آورده شده است، منبع مطالعاتی قرار دهند. علاقه‌مندان با خرید این لوح فشرده می‌توانند در تمام مسابقات جشنواره ملکوت در سال‌های آینده شرکت کنند.

وی یادآور شد: همزمان با اجرای جشنواره ملی ملکوت در نظر داریم آن را در سطح بین‌المللی نیز برگزار کنیم و در این راست، کتاب «الوحی و النبوت» آیت‌الله جوادی آملی را که به زبان عربی است، منبع مطالعه مسابقه کتابخوانی در کشورهای مصر، لبنان ، لیبی و عراق قرار خواهیم داد. اینک در حال رایزنی برای اجرای این مسابقه در سطوح بین‌المللی هستیم.

بابایی افزود: همچنین ترجمه کتاب «الوحی و النبوت» به زبان انگلیسی رو به پایان است و می‌کوشیم این مسابقه کتابخوانی را در کشورهای اروپایی به ویژه انگلیس و اتریش توسعه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط