سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
همایش «عملیات آزادسازی سوسنگرد» در 26 آبان‌ماه

همایشی با عنوان «عملیات آزادسازی سوسنگرد» 26 آبان‌ماه در چهار محور پژوهشی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود./

 سرهنگ سورنا کیانی، از محققان دفتر مطالعات جنگ دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا(دافوس)، به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: «همایش آزادسازی سوسنگرد»، 26 آبانماه 92 از سوی این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی درباره محور‌های پژوهشی این همایش توضیح داد: همایش «عملیات آزادسازی سوسنگرد» در چهار محور «تحلیل رویداد‌های سال نخست جنگ تحمیلی با تاکید بر دفاع از خرمشهر و سوسنگرد»، «نقش دین در دفاع مقدس»، «تجزیه و تحلیل عملکرد رزمندگان اسلام در عملیات غرب اهواز با بررسی عملکرد  لشگر 92 زرهی خوزستان» و از همه مهم‌تر، «بررسی عملیات آزادسازی خرمشهر» برگزار می‌شود.

سرهنگ کیانی با بیان این‌که فراخوان ارسال مقاله برای این همایش از حدود یک ماه پیش منتشر شده بود، ادامه داد: آخرین مهلت برای ارسال مقاله‌ها، 20 مهر‌ماه اعلام شده است و تاکنون 80 مقاله دریافت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: بررسی آثار رسیده همایش «عملیات آزادسازی سوسنگرد» هنوز آغاز نشده است و بر اساس نظر داوران، آثار علمی- پژوهشی که بر اساس آمار و تحلیل ارایه شوند، نسبت به آثار علمی- ترویجی که بر پایه تحلیل کیفی ارایه می‌شوند، از اولویت برخوردارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها