یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷
بررسی نظریه‌های اخلاقی فایده‌گرا در فلسفه اخلاق

سلسله درسگفتارهایی با موضوع «نظریه‌های اخلاقی فایده‌گرا در فلسفه اخلاق» با تدریس دکتر شیرزاد پیک‌حرفه در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این درسگفتارها از 20 مهرماه تا 21 دی ماه در هشت جلسه (یک هفته در میان) از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 19 برگزار خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت‌نام 19 مهرماه برای حضور در این درسگفتارها تعیین شده است و دانشجویان با ارایه کارت معتبر از 25 درصد تخفیف در هزینه ثبت‌نام  برخوردار می‌شوند.

دکتر شیرزاد پیک‌حرفه، استاد این کلاس‌ها، سوم اسفند ۱۳۵۸ در رشت به دنیا آمد. او سال۱۳۸۱ تحصیل در مقطع کارشناسی رشته زبان انگلیسی از دانشگاه شیراز را به اتمام رساند، سال ۱۳۸۳ کارشناسی ارشد خود را در رشته فلسفه از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ه) قزوین دریافت کرد و در همان سال در مقطع دکترای تخصصی رشته فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی تهران پذیرفته شد. وی ‌اکنون دارای درجه استادیاری است و در دانشگاه‌های مختلف ایران به تدریس فلسفه مشغول است. وی همچنین از ۱۳۸۳ تاکنون به‌ عنوان پژوهشگر و مترجم متن‌های تخصصی و مترجم همزمان همایش‌های بین‌المللی با موسسات و پژوهشگاه‌های فلسفی داخل کشور مانند بنیاد حکمت اسلامی صدرا، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران همکاری داشته است.
 
دکتر پیک‌حرفه سال ۲۰۱۰ که کنگره بین‌المللی روز جهانی فلسفه در ایران برگزار شد، ریاست پنل اخلاق کنگره را بر عهده داشت. وی در همان سال به عضویت هیات تحریریه مجله فلسفی Philosophy Study آمریکا درآمد و اواخر سال ۲۰۱۱ نیز عضو ارشد پژوهشگاه توسعه اقتصاد بین‌المللی (IEDRC) شد. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این درسگفتارها می‌توانند با شماره 88317194 تماس بگیرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط