پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
انتشار «پرورده با عشق» برای کودکان

كتاب «پرورده با عشق؛ روشي نو در آموزش» نوشته شينيچي سوزوكي منتشر شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب كه با روشي نوين به تشريح آموزش كودكان و نوجوانان پرداخته، با ترجمه‌اي از فواد نيك‌زاد از سوي انتشارات ققنوس منتشر شده است. 

«توانايي توانايي به بار مي‌آورد»، «دانه به شكلي شگفت‌آور شكوفا مي‌شود»، «نوزاد لبريز شادماني مي‌شود»، «پسري كه نخستين درس‌هايش را از پدر آموخته بود»، «شش ماه تلاش و پيگيري منظم»، «توانايي‌ها با تمرين آشكار مي‌شوند»، «رفتن به ايستگاه پخش راديو بدون نت!»، «به دست راستتان نگاه كنيد» و «از خودگذشتگي به خاطر كارگرها» از بخش‌هاي اين كتاب هستند. 

در بخشی از مقدمه قلم ستاره بهشتي، استاديار و عضو هيات علمي دانشگاه تهران، بر اين كتاب آمده است:
 
«ما در جايگاه معلم از امكانات نامحدود آموزش در خردسالي به خوبي آگاهيم و همچنين مي‌دانيم كه كودكان قابليت يادگيري فراواني دارند، اما آنچه شينيچي سوزوكي به پشتوانه يك عمر كار و تجربه به ما اثبات مي‌كند عظمت چيزهايي است كه هر دانش‌آموز مي‌تواند در طي سال‌ها بياموزد و به دست آورد. او طي هفتاد و پنج سال تدريس به صدها نفر درس داده و به هر يك از آن‌ها كمك كرده كه به حداكثر توانشان دست يابند.» 

«پرورده با عشق؛ روشي نو در آموزش» در 176 صفحه، با شمارگان هزار و 100 نسخه، به قيمت هفت هزار تومان از سوي انتشارات ققنوس روانه بازار كتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها