سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴
حضور ناشران فعال حوزه دفاع مقدس در 10 ایستگاه مترو

محمد مهدی بیگلری، مدیر فروشگاه‌های ترنجستان گفت: 10 ایستگاه مترو از پانزدهم شهریورماه به مدت یک ماه میزبان ناشران فعال حوزه دفاع مقدس خواهند بود.-

بیگلری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: بر اساس تفاهمنامه‌ای که سال گذشته میان مجمع ناشران انقلاب اسلامی و شرکت مترو تهران منعقد شده است، همه امور مربوط به خدمات کتاب به شرکت «ترنج» واگذار شد.

وی ادامه داد: در این راستا شرکت «ترنج» با همکاری «سامانه کارشناسی کتاب» مجمع ناشران انقلاب اسلامی خدمات نظارت بر فروش کتاب، کارشناسی کتاب و به طور کلی راه‌اندازی ترنجستان‌های مترو را انجام می‌دهد.

مدیر فروشگاه‌های ترنجستان با بیان این‌که این شرکت فعالیت خود را در ابتدا با افتتاح فروشگاه ایستگاه متروی «ارم سبز» و عرضه حدود 700 عنوان کتاب و لوازم کمک آموزشی آغاز کرد و تاکنون 20 ایستگاه مترو را فعال کرده است، افزود: تا یک ماه آینده چهار ایستگاه مترو یعنی ایستگاه‌های توحید، نبرد، قیطریه و کرج نیز به «ترنجستان مترو» مجهز خواهند شد.

بیگلری عنوان کرد: در تمام ایستگاه‌های مترو به موضوع انقلاب اسلامی توجه ویژه شده است؛ به‌گونه‌ای که کتاب‌هایی که همسو با انقلاب اسلامی و در راستای اهداف جبهه فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی باشند در قالب‌ها و موضوعات متنوع مورد نیاز شهروندان تهرانی عرضه می‌شوند.

وی با بیان این‌که ایستگاه‌های مترو هر هفته میزبان یک ناشر هستند، ادامه داد: ترنجستان مترو طرح هفته ناشر را با مشارکت ناشران عضو مجمع ناشران انقلاب اسلامی و ناشرانی که تمایل دارند در این طرح حضور داشته باشند، اجرا می‌کند.

مدیر فروشگاه‌های ترنجستان ادامه داد: از پانزدهم شهریورماه تا پانزدهم مهرماه 10 ایستگاه مترو میزبان ناشران فعال حوزه دفاع مقدس با هدف ارایه تازه‌های نشر این حوزه خواهند بود. تجریش، آزادی، ارم سبز، گلشهر، بهشتی، میرداماد، تهرانپارس، دانشگاه صنعتی شریف، شوش و حرم مطهر عناوین این ایستگاه‌ها را تشکیل می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط