چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰
نگاهی به پرفروش‌ترین و کم‌فروش‌ترین آثار سفیر اردهال

کتاب «365 روز با غذاهای گیاهی ایرانی» اثر رسول حیدری و محمد دریایی پرفروش‌ترین اثر انتشارات سفیر اردهال در ماه گذشته بود. این درحالی است که از کتاب «طنین مطالبات جامعه جهانی در ایران» در یکسال گذشته تنها 20 نسخه به فروش رسیده است.-

علی نوری، مدیر فروش انتشارات سفیر اردهال در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این‌باره عنوان کرد: «365 روز با غذاهای گیاهی ایرانی» که با آموزش دستور تهیه غذاهای گیاهی راه‌کارهایی را برای کاهش استفاده از گوشت و فراورده‌های صنعتی دربر دارد، با اقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده و همچنان پر فروش‌ترین کتاب این مرکز نشر به شمار می‌آید.


وی افزود: متاسفانه کتاب «طنین مطالبات جامعه جهانی در ایران» اثر اسدالله افشار که به تحلیل و تبیین بازتاب شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در ایران می‌پردازد، با وجود آن‌که یکسال از چاپ 550 نسخه‌ای آن می‌گذرد حدود 20 نسخه فروش داشته است.

نوری با بی‌سابقه بودن چنین اتفاقی در انتشارات سفیر اردهال گفت: عامه مردم مخاطب چنین کتابی نیستند، علاوه بر این، حوزه اصلی فعالیت‌های سفیر اردهال کتاب‌های طب سنتی، تغذیه و طب مکمل است با این وجود آثاری را در حوزه ادبیات، علوم سیاسی و جامعه‌شناسی نیز به چاپ می‌رساند.


مدیر فروش انتشارات سفیر اردهال کتاب «طب النبی» اثر دکتر محمد دریایی را دومین اثر پرفروش این مرکز دانست و بیان کرد: هفتمین چاپ «معجزات درمانی عرقیات گیاهی» نیز در این هفته روانه بازار نشر شد.

وی با اعلام این‌که کتاب «رژیم غذایی برای گروه‌های خونی» مجوز نشر گرفت، گفت: این اثر تا فصل پاییز منتشر می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان حوزه تغذیه قرار می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها