سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
گزارش لحظه به لحظه از ولادت امام زمان(عج) در یک کتاب

بیست و چهارمین چاپ کتاب «گزارش لحظه به لحظه از ولادت امام زمان(عج)» نوشته محمدرضا انصاری به تازگی از سوی انتشارات دلیل ما روانه بازار کتاب شد. این اثر شانزدهمین کتاب از مجموعه گزارش‌های لحظه به لحظه است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این اثر در پنج بخش به موضوعاتی نظیر بانویی از روم،‌ تا خانه امامت، در آستانه ولادت، میلاد قائم آل محمد(ص) و روزهای ولادت می‌پردازد.

در بخشی از این کتاب نوشته شده است: «امام هادی(ع) نامه‌ای به خط رومی نوشت و مهر کرد. آن‌گاه کیسه‌ای زرد بیرون آورد که در آن 220 دینار بود و به بشر داد و فرمود: این کیسه را بگیر و به شهر بغداد مسافرت کن و در ظهر فلان روز کنار رودخانه دجله برو. هنگامی که آنجا رسیدی قایق‌های اسیران به بغداد می‌رسند و کنیزان را برای فروش عرضه می‌کنند. در آنجا «عمرو بن یزید» را پیدا کن و تمام روز از فاصله‌ای دور او را نظاره‌گر باش، تا آن‌که کنیزی را با صفاتی که برایت می‌گویم بر خریداران عرضه کند که آن کنیز دو لباس حریر ضخیم بر روی هم پوشیده است.»

بیست و چهارمین چاپ کتاب گزارش لحظه به لحظه از ولادت امام زمان(عج) با شمارگان پنج هزار نسخه، در 40 صفحه و به بهای 14 هزار ريال به تازگی از سوی نشر دلیل ما در قم روانه بازار کتاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط