شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹
اتحادیه‌های صنعت چاپ با علی جنتی دیدار خواهند کرد

احمد ابوالحسنی، نایب رییس اتحادیه لیتوگرافان با اشاره به اهمیت همفکری در حوزه چاپ و نشر با وزیر ارشاد گفت: به عنوان نماینده صنعت چاپ در این دیدار تمامی مشکلات صنعت چاپ را به گوش وزیر ارشاد خواهیم رساند تا هر چه زودتر گام‌های لازم برای رفع مشکلات صنعت چاپ برداشته شود.-

نایب رییس اتحادیه لیتوگرافان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بیان کرد: در جلسه شورای سیاستگذاری صنعت چاپ با توافق اعضا نامه‌ای مبنی بر درخواست دیدار با وزیر ارشاد نوشته و به امضای اعضا رسید. این درخواست از طریق مدیرکل دفتر امور چاپ به معاونت امور فرهنگی وزارتخانه ارسال شد و معاونت درخواست را به اطلاع دفتر وزیر رساند. 

ابوالحسنی ادامه داد: با شناختی که از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داریم و باتوجه به اعتقاد علی جنتی به خرد جمعی و تخصص‌گرایی در هر حوزه، امیدواریم که این دیدار به‌سرعت انجام شود تا مشکلات و موانع چاپ و نشر هر چه زودتر حل شود.

وی با تاکید به اهمیت بیان مشکلات گفت: در این نشست مشکلات صنعت چاپ را با وزیر ارشاد درمیان خواهیم گذاشت تا هر چه زودتر گام‌های لازم برای حل مشکلات صنعت چاپ برداشته شود.
 
به گفته ابوالحسنی، با توجه به صحبت‌های اخیر وزیر ارشاد در جلسه معارفه و اشاره به نیاز تخصص‌گرایی در صنایع و ایجاد اتاق‌فکر برای معاونت‌های وزارت ارشاد، روز‌های خوبی در انتظار چاپ و نشر کشور خواهد بود. 

نایب رییس اتحادیه لیتوگرافان با اشاره به اهمیت دیدار مسوولان با اعضای صنوف مختلف بیان کرد: چنین دیدارهایی خروجی‌ مفیدی برای صنعت چاپ خواهد داشت و با برگزاری چنین نشست‌هایی می‌توانیم مشکلات را به گوش مسوولان برسانیم و آن‌ها را با صنعت چاپ آشنا ‌کنیم.

وی ادامه داد: ما در تمامی حوزه‌ها که موفق به برقراری ارتباط شده‌ایم، نتایج مفیدی را برداشت کرده‌ایم و امیدواریم که به‌عنوان نماینده صنف خود بتوانیم زبان گویای صنعت چاپ باشیم.

ابوالحسنی درباره زمان این دیدار گفت: پیش‌بینی ما این است که این دیدار ظرف یک ماه آینده برگزار خواهد شد چرا که وزیر ارشاد اعتقاد بسیاری به هم‌اندیشی و حل مشکلات چاپ و نشر دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط