شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱
«کودتای 28 مرداد و تحولات حافظه تاریخی ایرانیان» بررسی می‌شود

نشستی تخصصی «کودتای 28 مرداد و تحولات حافظه تاریخی ایرانیان» دوشنبه (28 مردادماه) در سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به‌نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، نشست تخصصی «کودتای 28 مرداد و تحولات حافظه تاریخی ایرانیان» به‌همت پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی و به‌مناسبت شصتمین سالگرد وقوع کودتای 28 مرداد سال 1332 برگزار می‌شود.
 
در این نشست اسحاق صلاحی، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و داریوش رحمانیان، استاد دانشگاه تهران به موضوع «کودتای 28 مرداد و تحولات حافظه تاریخی ایرانیان» می‌پردازند و درباره ابعاد و چگونگی وقوع این کودتا از منظر تاریخی سخنرانی می‌کنند.

سخنرانی سید مجید تفرشی، پژوهشگر تاریخ معاصر و متخصص سندپژوهی نیز با موضوع «دگردیسی مواضع 28 مرداد نویسان» از دیگر برنامه‌های این نشست است. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست، دوشنبه 28 مردادماه از ساعت 10 به کتابخانه ملی واقع در بزرگراه حقانی (غرب به شرق)، بلوار کتابخانه ملی، ساختمان کتابخانه ملی، سالن همایش‌ها مراجعه کنند. حضور در نشست «کودتای 28 مرداد و تحولات حافظه تاریخی ایرانیان» برای همگان آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها