یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴
پژوهش ایثار و شهادت در سه گروه تحقیقی

«آرشیو تخصصی تحقیقات دفتر پژوهش‌های فرهنگی معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران» در سه‌ گروه تحقیقی امکان پژوهش در حوزه ایثار و شهادت را فراهم کرده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «آرشیو تخصصی تحقیقات دفتر پژوهش‌های فرهنگی معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران» با در اختیار داشتن حدود دو‌هزار عنوان طرح، آماده خدمات‌رسانی به استادان حوزه و دانشگاه، پژوهشگران و دانشجویان علاقه‌مند به تحقیق در حوزه ایثار و شهادت است.

آرشیو تخصصی تحقیقات دفتر پژوهش‌های فرهنگی معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از مراکز مهم علمی- پژوهشی و تنها آرشیو تحقیقات مرتبط به حوزه ایثار و شهادت در کشور  محسوب می‌شود.

این آرشیو، تحقیقاتی که از سوی معاونت پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور (شامل طرح و پایان‌نامه) در حوزه ایثار و شهادت انجام شده را از سال 1360 در اختیار دارد که در سه گروه «بنیاد شهید و امور ایثارگران»، «گروه‌های ایثارگری» و «فرهنگ ایثار و شهادت» دسته‌بندی شده‌اند.

امکان جستجو در این منابع آرشیوی از راه مراجعه به پرتال بنیاد شهید و امور ایثارگران وجود دارد و منابع آن با پایان یافتن تحقیقات تازه، به‌ روز می‌شود.

آرشیو تخصصی تحقیقات دفتر پژوهش‌های فرهنگی معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار، ساختمان شماره پنج، طبقه چهارم قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها