چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
کارگاه آموزش ضد دوپینگ در قزوین برپا می‌شود

واحد آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین کارگاه‌های آموزش ضد دوپینگ را با محوریت تدریس کتاب‌های مورد تایید فدراسیون پزشکی ورزشی در حوزه دوپینگ‌، برای مربیان و ورزشکاران برگزار می‌کند.-

فاطمه قراخانی، مسوول واحد نظارت بر فعالیت‌های ورزشی استان قزوین، با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این کارگاه‌های بنا بر نیاز هیات‌‌ پزشکی ورزشی استان و زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار خواهد شد. کتاب‌ها و منابع آموزشی این دوره‌ها هم از سوی فدارسیون پزشکی وزرشی تعیین می‌شوند و در اختیار ما قرار می‌گیرند. 

وی افزود: اکثر مدرسان این کارگاه‌ها را استادان دانشگاه‌ علمی کاربردی ورزش و جوانان استان قزوین تشکیل می‌دهند که برای تدریس در این کلاس‌ها، علاوه بر کتاب‌های تعیین شده از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی، سرفصل‌های موردنظرشان را هم به ورزشکاران و مربیان ارایه می‌کنند. 

مسوول واحد نظارت بر فعالیت‌های ورزشی استان قزوین با اشاره به برگزاری دوره‌های دانش‌‌افزایی برای مربیان ورزش استان قزوین، اضافه کرد: علاوه بر این دوره‌ها، واحد آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، دوره‌های دیگری را هم مربیان و ورزشکاران برگزار خواهد کرد که زمان دقیق این کلاس‌ها به زودی اعلام خواهد شد. 

به گفته قراخانی، کتابخانه تخصصی علوم تربیت بدنی اداره ورزش و جوانان استان قزوین مدتی پیش در دانشگاه علمی کاربردی وزرش و جوانان این استان راه‌اندازی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط