جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
مجموعه داستانی از نویسنده اهوازی منتشر می‌شود

مجموعه داستان «پلک بزن، اگر صدای مرا می‌شنوی» نوشته نعمت نعمتی، نویسنده و مدرس تئاتر ساکن شهرستان اهواز از سوی نشر بوتیمار منتشر می‌شود. این نویسنده تنهایی آدم‌ها را محور اغلب داستان‌های کتابش دانست._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نعمتی اظهار کرد: بعضی از این داستان‌های کوتاه مانند «هذیان» برگزیده جشنواره کشوری ادبی نیم‌ دایره در اسفند سال 89 تهران، «‌بوی سرد کافور» برگزیده جشنواره سال 90 داستان کوتاه شیراز و همچنین «مردی که می‌ترسید» برگزیده دهمین جشنواره سراسری سال 90 داستان بانه شده‌اند.
 
این نویسنده اهوازی با یادآوری موضوع داستان‌هایش گفت:‌ در همه 13 داستان کوتاهم به تنهایی انسان پرداخته‌ام و شخصیت داستان‌هایم دردهایی دارند که بدون هیچ گونه تقصیری بر آن‌ها آوار شده‌اند.

به گفته نعمتی، «رتیل»، «بلندترین پشت بام دنیا»، «هذیان»، «شباهت عجیب»، «زیبایی همین جاست»، «تنهایی آن مرد»، «بلندترین پلان سینمایی»، «ستاره»، «کودکی‌ام را در خانه پدرم جا گذاشتم» و «زخمه بر تار دل» نام برخی از داستان‌هایی است که در این مجموعه ارایه شده‌اند.
 
نعمت نعمتی متولد 1328، نویسنده و مدیر موسسه «باران اندیشه نگار» واقع در شهرستان اهواز است. 

از وی تاکنون کتاب‌هایی مانند «مثل باران، مثل بودن» سال 87 و «سال هزار و سیصد و هیچ» سال 89 از سوی نشر سخن گستر مشهد، «مجموعه شعر عاشقانه‌ها» سال 91 از سوی نشر آمیس و «فن بیان و آیین سخنوری» سال 92 از سوی نشر بوتیمار منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط