دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷
«نان فقط یک واژه نیست» در بوته نقد

نخستین مجموعه شعر سولماز صادقزاده ‌نصرآبادی با عنوان «نان فقط یک واژه نیست» پنجشنبه، 10 مرداد، با حضور شاعر این مجموعه در شهر اردبیل نقد می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، صادقزاده ‌نصرآبادی از برگزاری نشست نقدی برای نخستین مجموعه شعر خود با عنوان «نان فقط یک واژه نیست» خبر داد و گفت: منتقدانی مانند وحید ضیایی، نویسنده، منتقد و کارشناس امور فرهنگی اداره کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، در این نشست حاضر خواهند بود.

«نان فقط یک واژه نیست» نخستین دفتر شعر مستقل صادقزاده، شامل حدود 50 قطعه شعر سپید کوتاه و بلند است و برگزیده اشعار وی را در یک دهه فعالیتش در بر می‌گیرد. احمدرضا احمدی، شاعر، اشعار این مجموعه را از میان 80 قطعه شعری که شاعر برای درج در قالب نخستین مجموعه خود انتخاب کرده بوده، برگزیده است.

صادق‌زاده پیش از این درباره ویژگی‌های ساختاری شعرهایش به «ایبنا» گفته بود: «بارزترین ویژگی این شعرها، تصاویر شعری قوی آن‌ها است. از سوی دیگر در سرایش این شعرها از زبان ساده‌‌ای بهره گرفته‌ام؛ چرا که معتقدم شعر باید به‌گونه‌ای باشد که مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند.»

صادق‌زاده ‌نصرآبادی متولد 1357 مشکین‌شهر و از مریبان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. پیش‌تر کتاب «جاذبه‌های سیاحتی مشکین‌ شهر» از وی به چاپ رسیده است.

مجموعه «نان فقط یک واژه نیست» پنجشنبه، 10 مرداد در تالار بیضای اردبیلی واقع در میدان استاد یحیوی، کتابخانه عمومی اردبیل نقد خواهد شد.

مجموعه شعر «نان فقط یک واژه نیست» در 120 صفحه فروردین ماه امسال (1392) از سوی نشر آموت منتشر و راهی بازار کتاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها