چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶
«خانواده» صهبا به نمایشگاه قرآن رسید

«خانواده» کتابی است 128 صفحه‌ای و کاملا برگرفته از بیانات معظم‌له كه نتیجه بررسی بیش از ‌صد سخنرانی در جلسات خطبه‌خوانی عقد، نشست اندیشه‌های راهبردی با موضوع زن و خانواده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «خانواده» دیدگاه‌های منحصر به‌فرد مقام معظم رهبری به زن و نقش او در خانواده و ارایه دادن الگوی جامع خانواده‌ اسلامی برای جوامع بشری است. این کتاب باعث شده تا مخاطب آن، فقط زوج‌های جوان نباشند و هرکس كه می‌خواهد خانواده‌ای تشکیل دهد، یا تشکیل داده و در ابتدای راه قرار دارد، یا سال‌ها زندگی مشترک را شروع کرده و اکنون در فکر زندگی مشترک فرزندان است، مخاطب آن باشد.

کتاب به صورت جلسه‌ای طراحی شده است یعنی کار دارای سرفصل و تنفسی نیست و سعی بر القای فضای جلسه بوده یعنی همانند یک جلسه، که از ابتدای شروعِ بیانات تا انتهای آن، می‌نشینیم و گوش فرامی‌دهیم. بهترین حالت برای مطالعه‌ی این کتاب نیز آن است که وقتی فرد شروع به مطالعه مي‌كند، جز به ضرورت، از محضر کتاب «خانواده» خارج نشویم و کل کتاب را به‌صورت پیوسته مطالعه کنیم. گرچه در مطالعات بعدی، خواندن هر قسمتی از کار، شیرینی و جذابیت خاص خود را خواهد داشت.

همه مطالب کتاب، بیانات معظم‌له است و در موارد معدودی که بعضی کلمات به متن اضافه شده‌اند از علامت [] استفاده شده است. اگر مطلبی برای تکرار یا خروج از موضوع، از متن حذف شده باشد، با درج علامت «...» نشان داده شده است.

در انتهای کتاب، فهرستی ازمطالب آن با عنوان «فهرست موضوعات» آورده شده است که مخاطب می‌تواند با استفاده از آن، بعد از مطالعه کل کتاب، مطلب مورد نظر خود را به‌راحتی پیدا کند. بهتر است هرکس با توجه به برداشت و مسايل زندگی شخصی و پیرامونی خود، در حاشیه‌ متن کتاب، نمایه‌هایی را یادداشت کند تا در آینده به مرورِ مطالب و پیدا کردن موضوعات خاص کمک شود. 

کتاب‌‌ «خانواده» کاری است از موسسه ایمان جهادی (صهبا) با شمارگان شش هزار نسخه در چاپ‌های اول و دوم و به بهای سه‌هزار و 800 تومان عرضه می‌گردد. همچنین این اثر در نمایشگاه قرآن تهران با تخفیف 35 درصد در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها