سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
نمایشگاه قرآن و عترت بدون اختتامیه به پایان می‌رسد

نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت قم پنجشنبه(28 تیرماه) در مجتمع ناشران با حضور استاندار قم، امام جمعه این شهر، مسوولان اداره فرهنگ و ارشاد قم و جمعی از ناشران این استان افتتاح شد. این نمایشگاه تاکنون با استقبال خوب اهالی قم روبه‌رو شده است و بر اساس سخنان مسوولان برپایی آن، این نمایشگاه بدون مراسم اختتامیه جمعه شب(چهارم مردادماه) به کار خود پایان می‌دهد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نمایشگاه قرآن و عترت قم در مجتمع ناشران این شهر برپا شده است و در آن علاوه بر آثار دینی و مکتوب، کتاب‌های الکترونیک و دیجیتال هم عرضه می‌شوند.

بخشی از فضای نمایشگاه قرآن و عترت به برنامه‌های جانبی نظیر اجرای تواشیح و مسابقه ویژه کودکان اختصاص دارد.

به گفته حمید خرمی، رییس اتحادیه ناشران قم با توجه به این‌که نمایشگاه قرآن و عترت قم با محور اصلی کتاب و توسعه فرهنگ مطالعه برگزار شده است، برخلاف بسیاری از نمایشگاه‌های فرهنگی کشور، برنامه خاصی ویژه کتابخوانی برای بازدیدکنندگان طراحی نشده است، در حالی بازدیدکنندگان قمی از این نمایشگاه و برنامه‌های جانبی آن استقبال کرده‌اند.

نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم تا چهارم مردادماه در مجتمع ناشران قم واقع در خیابان معلم برپا شده است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت 18 تا یک بامداد از این نمایشگاه بازدید کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط