شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷
انتشار چاپ دوم «ژانرهای سینمایی» با مقدمه احمد الستی

دومین انتشار کتاب «ژانرهای سینمایی؛ از شمایل شناسی تا ایدئولوژی» نوشته «بری كيت گرانت» و ترجمه شيوا مقانلو، با مقدمه‌ای به قلم احمد الستی منتشر می‌شود. چاپ نخست این کتاب در نمایشگاه کتاب امسال منتشر شده بود.-

عماد شاطریان، مدیر مسوول نشر بیدگل به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: نسخه‌های چاپ نخست کتاب «ژانرهای سینمایی؛ از شمایل شناسی تا ایدئولوژی» نوشته بری كيت گرانت و ترجمه شيوا مقانلو، بعد از حدود 40 روز از نخستین انتشار تمام شد. در حال حاضر خانم مقانلو به همراه دکتر الستی این کتاب را برای چاپ دوم آن ویرایش می‌کنند. 

وی افزود: دکتر الستی برای چاپ دوم این کتاب، مقدمه‌ای بر آن خواهند نوشت. مصادف با چاپ دوم این کتاب جلسه نقد و بررسی آن نیز در شهر کتاب مرکزی برگزار خواهد شد. 

شاطریان در ادامه به دو کتاب دیگر نشر بیدگل اشاره کرد و گفت: کتاب‌های «تاریخ طبیعی زوال» نوشته خانم بارانه عمادیان و «کافکا: ادبیات اقلیت» نیز با اقبال بسیار مناسبی از جانب مخاطبان روبه‌رو شدند. چاپ این دو کتاب نیز پس از چهارماه به اتمام رسید و هم‌اکنون نیز مراحل آماده‌سازی برای چاپ دوم خود را طی می‌کنند. 

چاپ نخست کتاب «ژانرهای سينمايی؛ از شمايل شناسي تا ايدئولوژی» نوشته بری كيت گرانت و ترجمه شيوا مقانلو با شمارگان هزار و 100 نسخه، 179 صفحه و بهای هشت هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفت. 

«کافکا: به سوی ادبیات اقلیت» نوشته ژیل دلوز و فلیکس گتاری و ترجمه حسین نمکین، نیز با شمارگان هزار و 100 نسخه، 195 صفحه و بهای 10 هزار تومان روانه کتابفروشی‌ها شد. 

همچنین چاپ نخست کتاب «تاریخ طبیعی زوال؛ تاملاتی درباره سوژه ویران» نوشته بارانه عمادیان نیز در اسفند گذشته (1391) با شمارگان هزار و 100 نسخه، 142 صفحه و بهای 6 هزار و 500 تومان منتشر شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط