چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸
تبلور همکاری چند ناشر در غرفه «سبک زندگی اسلامی»

غرفه «سبک زندگی اسلامی» در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با 400 عنوان کتاب با موضوعاتی نظیر علوم قرآن و حدیث، علوم اسلامی، خانواده، تربیتی، احکام از چندین ناشر مختلف در نمایشگاه حضور یافته است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نور‌الله قربان‌نژاد، مسوول غرفه «سبک زندگی اسلامی» در این باره گفت: پس از صحبت‌های مقام معظم رهبری و دغدغه ایشان برای ارایه سبک زندگی اسلامی در اجتماع، انتشارات قدر ولایت به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد برپایی غرفه‌ای با موضوع سبک زندگی اسلامی را در شاخه‌های مختلف از جمله «الگوی شهیدان، الگوی جامعه، الگوی خانواده و الگوی محیط کار» ارایه داد.

وی افزود: به‌دلیل محدودیت فضا فقط کتاب‌هایی را از چند انتشارات به نام‌های بین‌الملل، زمزم هدایت، قدر ولایت، الوان و بوستان کتاب در این غرفه عرضه کرده‌ایم.

مسوول غرفه «سبک زندگی اسلامی» درباره برخی از جدیدترین کتاب‌های این غرفه عنوان کرد: چاپ نخست کلیات مفاتیح‌الجنان ترجمه رضا مرندی و تصحیح حسن تفکری با شمارگان سه هزار نسخه و به بهای یک هزار و 800 تومان و همچنین چاپ نخست صحیفه سجادیه ترجمه حجت‌الاسلام صفایی بوشهری، با شمارگان سه هزار نسخه و به بهای 15 هزار تومان، هر دو از سوی انتشارات قدر ولایت، از جدیدترین کتاب‌های این غرفه‌اند که با استقبال خوبی هم روبه‌رو شده‌اند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از شنبه (15 تیر‌ماه) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است. این نمایشگاه به مدت یک‌ ماه از ساعت 17 تا 24 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط