سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲
برپايي نمایشگاه قرآن استان ایلام در نیمه دوم ماه رمضان

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در نیمه دوم ماه مبارک رمضان نمایشگاه کتب قرآنی و محصولات فرهنگی برگزار خواهد کرد._

علی گهرسودی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: در نمایشگاه کتب قرآنی و محصولات فرهنگی استان ایلام حدود چهار هزار عنوان کتاب با رویکرد قرآنی و معارف اهل بیت(ع) ارایه می‌شود.

وی با بیان این‌که نمایشگاه مذکور به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی ـ هنری استان ایلام میزبان علاقه‌مندان است، افزود: تکریم ماه مبارک رمضان، آَشنایی با تازه‌های نشر حوزه دین و قرآن و ترویج فرهنگ علوم قرآنی از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه به شمار می‌آیند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان این‌که برپایی نمایشگاه‌های قرآن در استان‌های سراسر کشور زمینه بهره‌مندی همه مردم از فرصت‌های معنوی را فراهم می‌کند، گفت: نمایشگاه‌های قرآن فرصت مغتنمی برای برگزاری محافل قرائت، تفسیر، حفظ، کتابت قرآن کریم و همایش‌های پژوهشی مرتبط با قرآن را فراهم می‌کنند. بنابراین ضرورت دارد با ارایه فعالیت‌های متنوع، شاهد حضور چشمگیر قشر جوان در این رویداد قرآنی باشیم.

گهرسودی با اشاره به برنامه‌های جنبی نمایشگاه قرآن استان ایلام عنوان کرد: «عصری با قرآن» عنوان نشستی است که در این نمایشگاه برگزار خواهد شد. در این نشست کارشناسان حوزه دین به سوالات و شبهات بازدیدکنندگان پاسخ می‌دهند. در این نشست محافل انس با قرآن کریم نیز برگزار می‌شوند.

گهرسودی از برپایی غرفه «حجاب و عفاف» در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این بخش از نمایشگاه قرآن می‌کوشیم با هدف ترویج فرهنگی ایرانی ـ اسلامی، اقلام فرهنگی مرتبط با حجاب اسلامی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط