دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶
مجلدات تازه «بیایید تار و سه‌تار بنوازیم» کیوان ساکت در راه انتشار

کیوان ساکت، نوازنده و آهنگساز از انتشار یک مجموعه کتاب 10 جلدی در حوزه تار و سه‌تار با نام «بیایید تار و سه‌تار بزنیم» خبر داد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ساکت گفت که مجلدهایی با عناوین «ماهور ابتدایی»، «ردیف دشتی»، «ردیف شور» پیش‌تر از مجموعه «بیایید تار و سه‌تار بنوازیم» منتشر شده است.

وی اضافه کرد: «ردیف افشاری، بیات ترک، ابوعطا و کرد بیات» با شمارگان سه‌هزار و 500 جلد، در 84 صفحه و بهای 9 هزار تومان، «ردیف اصفهان» در 80 صفحه، با شمارگان سه هزار و500 نسخه و بهای 9 هزار تومان کتاب‌هایی هستند که به تازگی منتشر شده‌اند و «ردیف چهارگاه و شوشتری» نیز در 90 صفحه در دست انتشار است.

ساکت با اشاره به این‌که همه این کتاب‌ها را با هزینه خود چاپ کرده است، افزود: سایر شماره‌های این مجموعه 10 جلدی در آینده نزدیک به دست انتشار سپرده خواهند شد. 

ساکت، نوازنده تار و سه‌تار و آهنگساز ایرانی است. «سبکبال ۱۸ چهار مضراب برای تار و سه تار»، «ده تمرین ۱۰ اتود برای تار و سه تار»، «با موج تا کرانه، نت تعدادی از آهنگ‌های آلبوم‌های شرق اندوه و شبی با خوزشید»، «حرکت دایمی ۲۰ اتود برای تار و سه تار»، «چرخ نیلوفری ۲۰ تمرین برای تار و سه تار»، «هشت آهنگ معروف جهان» و «در سايه سار بيد» (15 چهار مضراب ساده)، از دیگر آثار مکتوب این موسیقیدان به شمار می‌آیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها