چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰
برگزاری همایش گرامیداشت روز قلم در استان کهگیلویه و بویراحمد

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد دوشنبه (17 تیر) همایش گرامیداشت روز قلم را با حضور اهالی قلم این استان در تالار اجتماعات مجتمع فرهنگی ـ هنری شهر دهدشت برگزار خواهد کرد._

امین کمالوندی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: همایش گرامیداشت روز قلم با حضور نویسندگان، پژوهشگران و محققان بومی و جمعی از مسوولان فرهنگی استانی با هدف تجلیل از نویسندگان فاخری که در طول یک سال گذشته در تولید علم و آثار فاخر اهتمام داشتند برگزار می‌‌شود.

وی با بیان این‌که این همایش در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود ادامه داد: در این همایش شیوه‌های نگارش، تحقیق و پژوهش بررسی و بازخوانی خواهند شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حاشیه این همایش چهار کارگاه آموزشی با موضوع ساماندهی مناسک شادی برپا می‌شود. همچنین به مناسبت روز قلم، کارگروهی متشکل از صاحبنظران حوزه تاریخ در نشستی با موضوع «آسیب‌شناسی تاریخ‌نگاری در استان کهگیلویه و بویراحمد» گردهم می‌آیند و نقطه نظر‌های خود را در این حوزه در میان می‌گذارند. این نظرها در نهایت با هدف اِعمال، در اختیار مسوولان قرار خواهند گرفت.

کمالوندی همچنین از رونمایی «مجموعه آثار و اشعار استاد باباچاهی» توسط اداره ارشاد استان کهگیلویه و بویر احمد خبر داد و گفت: برپایی کارگاه‌های آموزشی تخصصی با موضوع‌های مختلف از اولویت‌های اصلی اداره ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1392 است. امروز (12 تیر) نیز نخستین دوره این کارگاه با موضوع شعرخوانی توسط شعرای استانی برگزار و در حاشیه آن از کتاب مذکور رونمایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط